2008. augusztus 2., szombat

Rush for Berlin

Volt itt délután Ákos, és elhozta nekem az eredeti Rush for Berlin nevű magyar játékot. Jó RTS-nek ígérkezik, pedig még nem játszottam II. világháborús stratégiai játékkal.

Ő viszont kipróbálta a Postal 2-őt (18+!), és a Half-Life 2-őt. Ezek után tanácsokat is adott a pályákkal kapcsolatban, a kivitelezésükhöz még az est folyamán hozzá is kezdtem. Többek között a Szandaszőlős pályán az időszakot nappallá változtattam, a ct-k, és a t-k kiindulópontja más lett, stb. Ha valakit érdekel, az úgyis rákérdez, de az embereket ez nem érdekli. Szerintem.

Fölhívtak "megint". Hétfőn reggel beszélgetés. Na mi lesz ebből? Még a végén tudok 1 napot dolgozni ezen a ki******* nyáron. Érdekes lesz.

Azt hiszem, most ennyi ötletem van. Ha mégis eszembe jutna a következő 20 percen belül valami, akkor jön a módosítás.

Nincsenek megjegyzések:

Csilliárdossá válás - "Hogyan legyenek rendben a pénzügyeim?"

 Hogy nézzen ki egy napod: vagyon-pénz-tartalék-megtakarítás egészség kapcsolatok (párkapcsolat, gyerekek, barátok, család)   Pénzügy: ...