2008. augusztus 7., csütörtök

Tanfolyam 2.

Megvolt a második nap is, és ezt is túléltem. Érdekes módon. Már elfogyott egy fél üveg egri hárslevelű (fehér bor). Hatása az nem tudom milyen, de egyelőre jónak tűnik. Szóval... másolok néhány idézetet...

"I really want you to really want me"
Ezt ** ismerősöm személyes üzenetében találtam, és megtetszett. Igaz, először nem mertem lefordítani, csak miután beraktam a webforditas.hu-ba, azután mertem átnézni a mondatot. Tényleg ilyesmit jelenthet... (a fordítás a webforditas.hu-ról van!)
"Igazán azt akarom tőled, hogy akarj engem igazán"

A minap (mint már írtam), találkoztam faterommal, aki a következőt (sokadjára) elmondta. Talán azért másolom, mert félig-meddig igaza is van.
"A számítógép csak lábtartónak jó. Semmi másra."

Nem is tudom, mit csináljak... Olyan üres az egész. Rövid időn belül kezdődik a suli, és hajtás lesz. Addig meg játszom a "semmit sem tudok csinálni" emberkét. ÁÁÁ....
Rossz, hogy nem lehetek hozzám közel álló emberek mellett. Vagy nincs is hozzám közel álló ember? :'(

Nincsenek megjegyzések:

Csilliárdossá válás - "Hogyan legyenek rendben a pénzügyeim?"

 Hogy nézzen ki egy napod: vagyon-pénz-tartalék-megtakarítás egészség kapcsolatok (párkapcsolat, gyerekek, barátok, család)   Pénzügy: ...