2008. augusztus 11., hétfő

Mai nap..

Sikeresen letettem a vizsgát. Milyen hihetetlen. Mondjuk nem volt nehéz. Holnap megyek is megbeszélésre. Ez lesz a vég?

Ma találkoztam apámmal. Sok-sok mindenről beszéltünk. Mindenki hülye rajta kívül (szerinte), viszont legalább okosabb az átlagnál. Ez így van. Ha hiszitek, ha nem. Megittam egy sört meg egy cherry-t a közeli kocsmában. Végre.

Beáék már hazajöttek Horvátországból, és valami kib@szott jó képeket mutatott. De még nem láttam az összes képet! Szóval... megéri világot látni. Csak sok pénz, társaság, és nyelvtudás kell hozzá.

Csodálkozom, hogy valaki nincs olyan messze tőlem (kilométerekben mérve), és ennek ellenére nem hív föl, és nem találkozunk, meg stb. Őszintén szólva sajnálom. Szívesen találkoztam volna vele. Fontos nekem még mindig. Nehéz, hogy már két hete nem beszéltünk (nem is merek vele beszélni).

Meghozta a hatását a Cherry?
Szeretem a nőket. És ezt nem úgy mondom, mint sokan mások. Egyszerűen egész életemet el tudnám képzelni úgy, hogy nőket hallgatok. Vagy főzök velük. Vagy akár segítek nekik a munkájukban.

*Módosítás
Fellépett MSN-re. Öhm, tényleg illúzióban élek. Pedig mint barát, gondolok rá.

1 megjegyzés:

Faust írta...

Valahogy nem tudlak Téged elképzelni kis konyhakötényben, amire az van írva "Kiss The Cook" :). De komolyra fordítva a szót, teljesen igazad van ebben is!

Csilliárdossá válás - "Hogyan legyenek rendben a pénzügyeim?"

 Hogy nézzen ki egy napod: vagyon-pénz-tartalék-megtakarítás egészség kapcsolatok (párkapcsolat, gyerekek, barátok, család)   Pénzügy: ...