2008. augusztus 23., szombat

Open Transport Tycoon + haverok

Szóval, az a bizonyos 95-ös játék mégiscsak fejlődött valamennyit, ráadásul az ingyenes tér felé. Sok új dolgot tartalmaz ez a játék"kiegészítő". A lényeg, hogy multizhattunk. Multizhattam.
Mondhatnám, hogy minden multiplayer jó, de ezzel már egyre kevésbé vagyok biztos.
Egy olyan haverommal multiplayereztem, aki most ismerkedett meg a játékkal, így teljesen más szemszögből kellett vele játszanom. Tehát ellene "nem játszhattam", MI (mesterséges inteligencia)-t pedig nem rakhattunk be. Vagyis nem tudtunk betenni... Teljesen érthetetlen okból.
Így elég furcsa volt az egész játék. Nem volt izgalmas. Nem volt hajtás. Nem volt cél, sem pedig szórakozás. Ez van, remélem mihamarább megtalálom rá a megoldást...

Egyébként haveroméknál voltam. És ott multiplayereztünk. Mire hazaértem, itt volt a nővérem is, és beszélgettünk.

Nincsenek megjegyzések:

Csilliárdossá válás - "Hogyan legyenek rendben a pénzügyeim?"

 Hogy nézzen ki egy napod: vagyon-pénz-tartalék-megtakarítás egészség kapcsolatok (párkapcsolat, gyerekek, barátok, család)   Pénzügy: ...