2008. augusztus 17., vasárnap

Kérdés

"Az a szeretet, amely véget ér, sohasem volt igaz" - Szent Ágoston
Itt van ez az idézet. Szerintem van benne igazság. Nem is kevés.
De kérdem én. Miért nem ír? Miért van az, hogy csak akkor beszéltünk, ha én írtam neked? És most, hogy nem írok neked, miért nem írtál egyszer sem?
Azt mondtad, hogy szeretsz, mint barát, de szerintem a szeretet nem erről szól. Megkértél rá, hogy nőjek ki az illúzióból, és ezt félig-meddig meg is tettem. Nem értékeled? Akkor mi az, amit értékelnél? Még mindig egy eltaposott hangya vagyok neked?

Mindig megnézem az MSN-t, hogy fent vagy-e. Mindig várom, hogy írj. De te ezt nem értékeled.

Nincsenek megjegyzések:

Csilliárdossá válás - "Hogyan legyenek rendben a pénzügyeim?"

 Hogy nézzen ki egy napod: vagyon-pénz-tartalék-megtakarítás egészség kapcsolatok (párkapcsolat, gyerekek, barátok, család)   Pénzügy: ...