2008. augusztus 13., szerda

Multi

Szóval a hely, ahova megyek/járok, az egy multinacionális vállalat. Sok-sok mindent gyárt, forgalmaz/értékesít, stb. A fizetésről tudni kell, hogy jutalékos.

Miért jó?/Rossz? A jó, hogy távolról igazságosnak tűnik, hiszen dolgozol-sok pénzt kapsz, nem dolgozol-kevés pénzt kapsz. Illetve sokkal többet kereshetsz, mint az átlagfizetés. (Többször is hallom, hogy 250k-t keresnek. És ez ott az átlag.)
A rossz, hogy bár igazságosnak tűnhet a rendszer, mégis, ha befektetsz energiát, nem biztos, hogy meg is térül. Ettől félek én. Persze mondják nekem, hogy ha befektetek időt, akkor lesz pénzem. De mindezt nem olyan nehéz elhinni. Csak úgy.

Tehát amolyan szerencsejáték is van az ügyben. Persze meglehet, hogy túlzok, de jelen esetben én csak ezt tudom tenni. Már fektettem bele energiát.

Érdekes, hogy a munka "legalsó" szintét már megkezdtem. Nem is annyira a legalsó szint ez, de én csak annak tudom nevezni. Megyek és kérdőíveket töltögetek ki. Mintha piackutató lennék. A java még hátra van, mert még be is kéne hívni azokat az emberkéket, akik "hajlandóak" voltak válaszolni a 3 kérdésre, és persze megadták a szükséges adataikat. Utána még el is kéne nekik adni valamit. Nem tudom, hogy mi lesz ebből. Elég bizar...

Nincsenek megjegyzések:

Csilliárdossá válás - "Hogyan legyenek rendben a pénzügyeim?"

 Hogy nézzen ki egy napod: vagyon-pénz-tartalék-megtakarítás egészség kapcsolatok (párkapcsolat, gyerekek, barátok, család)   Pénzügy: ...