2008. augusztus 2., szombat

Szandaszőlős

Újabb dolgot találtam a dokumentumjaim között:
"
Gabi üzenete:
Vegyek sört? Iszol?
(titkos) üzenete:
Nem
Gabi üzenete:
5 év múlva könyörögni fogsz, hogy vegyek neked alkohol tartalmú italt
(titkos) üzenete:
az 5 év múlva lesz
Gabi üzenete:
itt a baj 5 múlva én már halott leszek
miért akkor kérsz sört?

"

Ez egy megtörtént eset. Nem akarok senkit leitatni. (titkos)-tól elnézést kérek, hogy ezt felraktam, illetve a hibás memóriám miatt (nem pontosan idéztem). Saját véleményem szerint 3 naponként 2 deci sör nem árt. Sőt. Jót tesz.

Ma is csinálgattam a Szandaszőlőst, és Hála (titkos)-nak (:D), csomó új dolgot raktam be a pályára, és néhány dolgot átalakítottam. Egy screenshot:

Egyébként voltam Beánál. Holnap hajnalban mennek Horvátországba. Jól teszik. Jó utat nekik!

Nincsenek megjegyzések:

Csilliárdossá válás - "Hogyan legyenek rendben a pénzügyeim?"

 Hogy nézzen ki egy napod: vagyon-pénz-tartalék-megtakarítás egészség kapcsolatok (párkapcsolat, gyerekek, barátok, család)   Pénzügy: ...