2008. július 28., hétfő

Tegnap

Tegnap megkért rá xy, hogy töröljem az összes vele kapcsolatos dolgaimat a gépen. Azt hiszem, elég lassú felfogású ember vagyok, így még mindig nem tudom, hogy ennek mi volt az értelme vagy célja.

Megint arra gondolok, hogy én nem rajongok az internetes kapcsolatokért. Sok ezekkel a bajom, pl . a gyenge szál, és a rossz/nem szoros kommunikációs kapcsolat.

Aztán estére sikerült lenyugodnom valamennyire, megnéztem a Kontroll-t, ami jó volt. (Eddig is tisztában voltam vele, hogy jó film, de már 1-2 hónapja újra meg akartam nézni.)

Ma se tudom, hogy mit fogok csinálni...

Nincsenek megjegyzések:

Csilliárdossá válás - "Hogyan legyenek rendben a pénzügyeim?"

 Hogy nézzen ki egy napod: vagyon-pénz-tartalék-megtakarítás egészség kapcsolatok (párkapcsolat, gyerekek, barátok, család)   Pénzügy: ...