2008. július 23., szerda

Diákmunka

Nos, szóval diákmunka. Mindenki ott kezdi, hogy elmegy egy diákmunka közvetítőhöz, jelentkezik egy munkára, és akkor felveszik, interjúztatják, majd valóban elmegydolgozni.

Nálam ez nem így megy. Voltam már a Rébusznál, Meló-Diáknál, és a Mind-Diáknál. Mindenhol gyakorlatilag azt hallottam, hogy várólistás mindenük, illetve megkértek rá, hogy jöjjek vissza előadásra. Az előadások nagy részén pedig elhangzott, hogy kicsi az esély a bekerülésre. Ez így nem is lenne gond. Sajnos, mivel hallássérült vagyok, nem szeretnék végezni kommunikatív munkát. Ezzel máris csökkennek az esélyeim. A diákmunka-közvetítők nagy része nem küld e-mailt, vagy főleg nem értelmes e-maileket küld. Ez is gond. Sok helyen kérnek érettségit. Ez is gond. Még több helyen kérnek nyelvtudást, vagy nyelvvizsgát. Ez még több gond. Tudnivaló, hogy én elég rossz vagyok a nyelvtanulás terén, így nem célszerű beböknöm, hogy "tudok angolul". Mert nem tudok, ez az igazság... Latint tanulok második idegen nyelvként (mármint bejárok órára, de igen kicsiny a nyelvtudásom, nagyrészt az én hibámból.), de ezt nem közölhetem a diákmunka-közvetítőknek. (Jó napot kívánok, latin nyelvtudásom van, jelentkezhetek diákmunkára? - Jól nézne ki...Közlöm, hogy tanulok egy holt nyelvet. Egyébként maga a nyelv szép és jó, de kommunikálásra bíz' nem jó...)

Szóval ennyit erről. Igen nehéz feladat előtt állnak a diákmunkások. Szerintem. Nagyon sokan mondták nekem, hogy még a nyári szünet kezdete előtt le kell foglalni a munkákat. Végülis ez jól hangzik, csak nem mindenhol van erre lehetőség...

Mindenesetre nem szeretném feladni. Van még 1 hónap! :D
Még 1% eséllyel végezhetek Forma 1 rendezői munkát! :D

Nincsenek megjegyzések:

Csilliárdossá válás - "Hogyan legyenek rendben a pénzügyeim?"

 Hogy nézzen ki egy napod: vagyon-pénz-tartalék-megtakarítás egészség kapcsolatok (párkapcsolat, gyerekek, barátok, család)   Pénzügy: ...