2008. július 22., kedd

Mai nap...

Voltam a nővéremnél, Beánál, ahol nagyrészt beszélgetéssel, filmnézéssel (Hé haver, hol a kocsim?), és kajálással ütöttük el az időnket! :D Utána elindultunk sétálni, majd elkísértem Beát a munkahelyére. (Tudnivaló, hogy az Aréna plázában dolgozik.)

A nap eddig nem is volt káoszos.

De ezután... Az http://ijcweb.extra.hu/ -val foglalkoztam, ami maga volt a káosz. Google-n keresgéltem, olvasgattam, többek között arról, hogy a FRAME-k használata nem ajánlott, az IFRAME-t nem tudom úgy megoldani a honlapomon, hogy az akár szép is legyen (csak egy scrollbar legyen). Igaz, ez azért megvalósítható, (Hogy az IFRAME méretének változásakor ha túllépi a HEIGHT-ben megadott értéket, akkor ne jelenlen meg a scrollbar, hanem egyszerűen nőjön meg a tartalom "doboz". Sajnos nem tudom máshogy megfogalmazni.) de csak JavaScriptes megoldást találtam, amit nagyon szeretnék nélkülözni. Ha már HTML-ben írom meg a honlapot, akkor abban is szeretném befejezni.
Állandó munka van a weboldalakkal. Nekem legalábbis ez a tapasztalatom. Folyton csiszolni kell, új megoldásokhoz folyamodni, mert ez-vagy az nem támogatja, lassú a letöltési sebesség, vagy nem ugyanúgy jelenik meg különböző felbontáson, vagy kevésbé fejleszthető-mobilisak az oldalak. Szörnyű.
Ennyit erről.

Jó dologként maximum azt tudom felsorolni, hogy egy ismerősöm, aki "Amatőr filmes csoportot" alapított, és csinált weboldalt maguknak, az elég szépen haladt előre. Itt a link .

Olyan régen CS-ztem... Kéne valamit tennem ez ellen.

Nincsenek megjegyzések:

Csilliárdossá válás - "Hogyan legyenek rendben a pénzügyeim?"

 Hogy nézzen ki egy napod: vagyon-pénz-tartalék-megtakarítás egészség kapcsolatok (párkapcsolat, gyerekek, barátok, család)   Pénzügy: ...