2008. július 30., szerda

Három a magyar igazság

Akkor kezdem is:
1. örömöm: A Közép-Magyarországi régió megküldte az emelt szintű családi pótlék miatt járó utazási kedvezményes kártyámat. Természetesen voltak olyan okosak, hogy a kártya csak augusztus végéig jó, de az örömömet ez nem csorbítja, ugyanis eddig hatalmas, csúnya A4-es papírral mászkáltam az egész országban, most pedig kaptam egy igazolvány méretű kártyát. Hála a jó égnek.

2. örömöm: Felhívtak munkakeresés ügyben, és holnap megyek előadásra/megbeszélésre/interjúra. Sajnos mindent nem értettem, de remélem lesz mit mesélnem. Remélem. Önéletrajz megvan, öltözetet már előre kigondoltam, már csak azt kéne megoldani, hogy ne izguljak! :)

3. örömöm: Végre tudok maszkolt textúrát csinálni. Van egy olyan érzésem, hogy gyorsan el fogom felejteni, de a lényeg, hogy néhány ajtó üvegét/kisablakját már átlátszóvá tettem, így kissé valósághűbb a fastenhome pálya. (Melyet egyébként a Counter-Strike Source-ba portoltam eddig.) Most már csak az ablakokon kéne csiszolgatni. Kicsit csúnyák szegínykék...

Nem is tudom, mit mesélhetnék még. XY-val sajnos már a 2. napja nem beszéltem, de remélem mihamarább újra sor kerül rá. Félek, hogy haragszik rám... :(

Ezt a bejegyzéscímkét, meg az Edited by Fasten szöveget ideje elfelejtenem. Szerintem.

Nincsenek megjegyzések:

Csilliárdossá válás - "Hogyan legyenek rendben a pénzügyeim?"

 Hogy nézzen ki egy napod: vagyon-pénz-tartalék-megtakarítás egészség kapcsolatok (párkapcsolat, gyerekek, barátok, család)   Pénzügy: ...