2008. július 28., hétfő

Mai nap...

Ma is kerestem diákmunkákat, nem tudom, hogy mekkora sikerrel. Elküldtem 3 e-mailt az önéletrajzommal, és most "várok". Azonban az est folyamán (igaz, amikor ezt írom, akkor is este van..) megnéztem a Gladiátor című filmet. Isten igazából azért néztem meg, mert egy filmes ismerősöm/osztálytársam, Dávid nagyon imádja. Meg valamiért csomószor hallottam dícséretét a Gladiátor filmzenéjének. Nos, én magam nem találtam meg, hogy melyik zene volt olyan jó, de ez legyen az én bajom. A film elején rájöttem, hogy már láttam a filmet, de attól függetlenül most megnéztem mégegyszer. Teljesen más életfelfogással néztem most, ráadásul más részekre koncentráltam inkább, amikre egyébként annyira nem emlékszem.
Szóval jó film. Ez a lényeg. Küzdeni valamiért. Egy célért.

Most éppen lustálkodom, viszont találtam két idézetet a google docs dokumentumjaimban.


Idézem:

"bezzeg az én időmben...még hittek az öregek bölcseleteiben és nem utánanyomoztak..."
Ez az idézet (Bocsi Bea! :D) úgy keletkezett, hogy egy(illetve kettő) helyesírási hiba miatt tesóm felhívta a figyelmemet. Én nem hittem a "drága nővéremnek", hanem elkezdtem neten keresgélni. Bizonyítottam neki, hogy mindkét szót, melyet állítása szerint hibásan írtam, mégiscsak jól írtam. Ekkor mondta a fentebb mondottakat. Nekem tetszik az idézet! :D Szerintem leírja a fiatalok viselkedését, hozzáállását, meg stb. Mindenki értelmezze úgy, ahogy neki igazán tetszik.

Másik:

"A te harcos szkítád, aki mindig kész feláldozni pár egységet egy igaz barátért."
Ezt az idézetet XY írta nekem egy réges-régi e-mailje során. Sokszor vagyok olyan hülye, hogy elfelejtem ezt (amit mondott), illetve a érzéseit felém. Sajnálom. Én gyökér vagyok. Valószínűleg.
Mindenesetre az idézetben benne a legfontosabb. (Megint csak azt mondom, hogy mindenki értelmezze úgy, ahogy neki igazán jól esik!). Én a küzdést, az áldozatot, és a közelséget látom benne. Remélem nem változott a hozzám való állása azóta. Akkor nagyon jól esett ez a mondat, és még most is jól esik.

Nincsenek megjegyzések:

Csilliárdossá válás - "Hogyan legyenek rendben a pénzügyeim?"

 Hogy nézzen ki egy napod: vagyon-pénz-tartalék-megtakarítás egészség kapcsolatok (párkapcsolat, gyerekek, barátok, család)   Pénzügy: ...