2009. január 1., csütörtök

Szezonzárás

4-kor találkoztunk, egy-két ember elment bevásárolni, majd fölugrottunk hozzánk. Voltak olyan vendégek is, kik csak rövid időre ugrottak fel hozzánk, de ezt is becsülni kell! :)
A buli alatt szinte végig ment a zene, és a nappaliban, konyhában zajlott az élet. Reggel 6-ig voltunk fent, utána mindenki aludt két órát, reggel 8kor keltünk, mindenki megkérdezte, hogy miben tud segíteni, én pedig mindenkinek mondtam, hogy a legtöbb segítség az, hogy ha hagynak egyedül pakolni. Ez meg is történt 10órára, utána Szandival takarítottunk (Köszi Szandi! :))
12kor végeztünk, én még egyedül lementem az alsó szomszédhoz takarítani, és vége. Tovább én sem bírtam.

Az élet nagy kérdései:
*Hogy lehet lehányni a 2. emelet teraszáról az 1. emelet teraszára?
*Miért nem iszik mindenki annyit, amennyit a mája/szervezete is elbír?
*Hogy lehet valaki úgy másnapos, hogy többet beszél, mint a nem másnaposak együttvéve? (Mindez nem zavaró, csupán szokatlan)
*Hogy lehet másfél méterről egy műanyag lavort úgy elbaszni, hogy egy ablak üvegét kitöröd?
*Miért nem fogyott el a Heineken hordóm? :D

Mindenesetre annyi gratuláció érkezett hozzám, hogy megszámolni sem tudom. Bizony, furcsa, és hatalmas buli volt, de lehet, hogy ez a Szilveszter rendje.

Boldog Új Évet!

**
Kalandok:
Több ember kimegy a teraszra:
1: - Eltűnt!-
1: -XY eltűnt!
Mindenki lefagyott (Vajon mi tűnt el? Jajj, mi történt)
1: - Eltűnt a lúdtalpbetétem!-
Mindenki: Hihihi

2 megjegyzés:

Unknown írta...

A teraszos dolog nem maradt meg, pedig emlékeznem kéne. Ki volt ekkora szükséghelyzetben?

Ha a házigazda még nem kapott volna elég dicséretet, itt van még egy:
'Remélem a többi görbeeste is így telik majd, leginkább hasonlóan türelmes házigazda társaságában!'

U.I.: a téged ért károkat és megpróbáltatásokat ,azt hiszem, így leírhatom, a többiek nevében is mérhetetlenül sajnálom.

Fasten90 írta...

Hali!

Sajnos nem tudom, hogy ki volt szükséghelyzetben, de szándékomban áll néhány embert megkérdezni, hátha felvállalja valamelyikük.

Remélem én is találok majd egy "türelmes" házigazdát, akinek a buliján majd jól érezhetem magam.

Az őszinte részvétet meg köszönöm! :D

Csilliárdossá válás - "Hogyan legyenek rendben a pénzügyeim?"

 Hogy nézzen ki egy napod: vagyon-pénz-tartalék-megtakarítás egészség kapcsolatok (párkapcsolat, gyerekek, barátok, család)   Pénzügy: ...