2009. január 16., péntek

Impossible World

Ma Kornéllal beszélgettem egy csomót. A beszélgetés során ráébresztettem arra, illetve megbeszéltük, hogy magának a projektnek semmi lehetősége arra, hogy megszülessen, rengeteg okból. Győzködtem őt, hogy máshogy kell elindulnunk, de csak jöttek elő a problémák.
És végül kiderült, hogy Kornél tulajdonképpen csak miattam írta az Impossible World nevű stratégiai játék leírását. Kicsit furcsa,de ő mondta, hogy ha én nem lennék, a projekt halott lenne. Szerintem ezt lehet negatívan és pozitívan is értelmezni. Amikor visszakérdeztem, akkor nem lett világos számomra, hogy akkor melyik is, de mindegy.
A projekt úgy járt, ahogy kellett. Igenis csak hiú remény és ábránd volt az, hogy majd csinálunk egy durva stratégiai játékot. Az megint más kérdés, hogy a Game Maker számomra megmarad, és valamit létre akarok hozni stratégiai játék címén, de biztosan nem azt, amit Kornéllal terveztünk.
Ahogy Kornél mondta, a játék mindig ott marad az álmában. (És én azt mondom, hogy sem az Age of Empires, sem a Caesar, sem a Rome Total War, sem a Civilization, sem az Empire Earth, sem a Cossacks nem volt elég jó játék az álmunkhoz.)
De nem baj, az történt, aminek történnie kellett.

Mindezek ellenére újra elővettem a 2008 nyár elején készített IW-s képeket, és elkezdtem módosítgatni azokat. Most már nem nagyra akarok törni, hanem önmagamat fejlesztgetni, illetve kis buta játékokat létrehozni. Remélem azért, legalább ez sikerül. Ha amaz nem is...


*Az Impossible World bevédjegyzett. Egy könyvet írtak ilyen címmel...

3 megjegyzés:

Faust írta...

:( ...

Faust írta...

Akkor legyen "An Impossible World" :D
Mindent meg lehet oldani!:)

Fasten90 írta...

:)))

Igazából a név nem is annyira fontos... Szerintem nem erre kell elsősorban koncentrálni, de na..
Várj véletleneket! :)
Most a Half-Life-ot akartam idézni, de kijavítom magam, ha utánanéztem normálisan...

Megjegyzem, szerintem nem célszerű egy PC-s stratégiai játékkal foglalkoznunk... helyette valami más lesz (remélem)!

Csilliárdossá válás - "Hogyan legyenek rendben a pénzügyeim?"

 Hogy nézzen ki egy napod: vagyon-pénz-tartalék-megtakarítás egészség kapcsolatok (párkapcsolat, gyerekek, barátok, család)   Pénzügy: ...