2009. január 9., péntek

Hét-vége

Most lett vége a hétnek!
Na akkor egy kis számvetés:
Sikerült szokásomhoz híven rengeteget blogot olvasni, kommenteket olvasni, de művelődnöm szokásomhoz híven nem sikerült.
Viktor megtalálta nekem a lúdtalpbetétet, így a Szilveszter mindenki számára - tényleg - jól kellett, hogy teljen. Már csak szólnom kell, hogy "MEGTALÁLTAM!"
Az Elastenoliáról megtudtam Sannyy révén, hogy készül az új térkép, és nemsokára megkapom, hogy megcsináljam (félreértés ne essék, "megpróbáljam megcsinálni").
Jövőhéten félévzárás, ami azért jópofa, mert megint rengeteg dolgozatot fogunk írni/kellene írnunk.
Ablakról megtudtam, hogy nemsokára elvisszük üvegeshez, aztán a biztosító fizet.
Bencével csinálgattuk az osztályhonlapot. (Ok, helyesebben Ő csinálta az osztályhonlapot, én csak néztem). Megcsinálta a bejelentkeztető rendszert, és a zárt oldalakat.
A Plakátunk: (melyet elloptak mindössze 22 óra alatt)




















Google Sketchupról kiderült, hogy foglalkozni kéne vele. (Igen, megint kiderült, hogy lusta vagyok. Javaslat arra, hogy mit csináljak a Sketchupban?)
Kaptam egy irodalom kettest, amit mégsem kaptam meg (értsd: nem kértem a jegyet), és a legjobb, hogy talán 2 hónap alatt javították ki a dolgozatomat. Dolgozatunkat.

Most hirtelen ennyit... Ha eszembe jut valami, majd jövök csillaggal...

Úgy adnék valakinek csokit...

Nincsenek megjegyzések:

Csilliárdossá válás - "Hogyan legyenek rendben a pénzügyeim?"

 Hogy nézzen ki egy napod: vagyon-pénz-tartalék-megtakarítás egészség kapcsolatok (párkapcsolat, gyerekek, barátok, család)   Pénzügy: ...