2009. január 31., szombat

Beszélgetés

Gabi üzenete:
akkor én már nem is vagyok fontos ember?
Bence üzenete:
te nem
Bence üzenete:
mit képzelsz magadról?
Gabi üzenete:
lásd: BKV figyelős kommentek: *Nem lehetsz nagy ember...
Bence üzenete:
nem jársz semelyik busszal/metróval/villamossal/vonattal?
Bence üzenete:
a BKV figyelőn ezt azoknak írják, akik BKV-znak
Bence üzenete:
te meg pont nem
Bence üzenete:
szóval van itt egy paradoxon
Gabi üzenete:
hülyeséget írtam
Gabi üzenete:
szerintem *Nem lehet sikeres ember
Gabi üzenete:
így szokott inkább lenni
Gabi üzenete:
egyébként valóban, akkor én most sikeres ember vagyok?
Bence üzenete:
hát elég kétes, mert ott sikeresnek azt tartják, aki valami kurva nagy fogyasztású, max. fél éves, full extrás autóval, egyedül jár a városban max. 3 kilométert
Gabi üzenete:
nem értem, akkor én most extra sikertelen vagyok?
Gabi üzenete:
én még járművet se látok...
Bence üzenete:
akkor te extra sikertelen vagy
Bence üzenete:
még csak nem is bliccelsz?
Gabi üzenete:
én hülye...
Bence üzenete:
akkor nincs mit tenni
Gabi üzenete:
meg kell halnom
Gabi üzenete:
értem én
Bence üzenete:
legalább firkáltál már össze BKV-járművet?
Bence üzenete:
az még segíthet...
Gabi üzenete:
:S:S:S :$ nem :$:|
Bence üzenete:
akkor fordulj orvoshoz
Bence üzenete:
Magyarországon így nem lehet élni

Nincsenek megjegyzések:

Csilliárdossá válás - "Hogyan legyenek rendben a pénzügyeim?"

 Hogy nézzen ki egy napod: vagyon-pénz-tartalék-megtakarítás egészség kapcsolatok (párkapcsolat, gyerekek, barátok, család)   Pénzügy: ...