2009. január 24., szombat

CSS videó

Szóval ma folytattam, mint írtam, azon alapvető ötlettel, hogy a CSS-ben levő jelenetfelvételi lehetőséget kiaknázom:

Másolom egy haveromnak küldött e-mailemet:

...
A CSS-ben az események mentése nem fogja vissza annyira a gépet, ezzel nincs gond. Az események visszajátszásakor lehetőséged van exportálni (erről már meséltem).
Exportálás során minden képkockából .tga képet készít, és a mentés egésze során egy db .wav hangfájlt. Ma, avagy szombaton, amikor Beáéknál voltam, elmentettem 6 perc jelenetet kb, majd exportálni Kezdtem. 20 perc alatt sikerült exportálnom kb. 2,5 perc anyagot. Indurka pindurkát késik a valós időtől. 14.000 .tga kép fájl született, az össz fájlméret pedig nagyjából 14 gigabájt. Remélem érzed az iróniát. Jelen pillanatban úgy érzem, hogy még mindig veretlen ez a megoldás, szóval kénytelen leszek folytatni így-úgy.
1 db .tga fájl emlékeim szerint 3600 kilobájt volt, a képernyőbeállítások pedig 1280* 960 (??)-on voltak. (4:3-as monitorról van szó).

További szándékom az lesz, hogy a laptopon a jeleneteket megpróbálom megcsinálni (vagy ezt is Beáénál), az exportálást viszont teljes egészében Beáéknál csinálom. Nem árt tudni a .wav hangfájlról, hogy tuti crash lesz, ugyanis beakad a hang már a CSS-ben való játszáskor. Erről majd később mesélek.

A .tga képeket nem merem kiírni egészében, ezért valamivel konvertálni fogom vagy .png-be, vagy .jpg-be a tömörítés/kisebb méret érdekében. Ha jól ismerem az arányokat, egy 3 megás .tga kép olyan 500kb lehet talán .jpg-ben, vagy annyi sem. Elképzelhető lesz még az is, hogy csökkentem a felbontást.

Ennyi lenne a helyzetjelentésem, hétfőn valószínűleg megyek Beához megint, és folytatom valamilyen formában az egészet...
...

Nincsenek megjegyzések:

Csilliárdossá válás - "Hogyan legyenek rendben a pénzügyeim?"

 Hogy nézzen ki egy napod: vagyon-pénz-tartalék-megtakarítás egészség kapcsolatok (párkapcsolat, gyerekek, barátok, család)   Pénzügy: ...