2009. november 1., vasárnap

Őszi szünet

Bár megígértem nagyfaternak, hogy lemegyek hozzá az őszi szünetben, ezt most nem tudtam megtenni.
Azóta ő már messze van.

Age of Empires II - The Conquerors
Nyomattuk Magyarival meg Gyulával. :D
Kár, hogy ilyen keveset játszottunk, de megérte felrakni ezért a játékot...

Lilla
Nemsokára be fog tudni járni több hektár területet egy nap alatt (Magyarán felkészíti magát a négykézláb-mászkálásra)

Amit elfelejtettem
Búbánat Park
http://daazo.com/film/4690b80e-bda1-11de-8499-0050fc84de33/

Az egypercesekre készítette Dávid.

Hová megyünk



Hmm... Youtube sem annyira felhasználóbarát, de sebaj...
Daazot még embedelni sem tudom :(

City B1
Természetesen foglalkoztam vele, de elég furcsán alakulnak a dolgok... Megint tanácstalan vagyok...
Majd írok, ha lesz valami!

Nincsenek megjegyzések:

Csilliárdossá válás - "Hogyan legyenek rendben a pénzügyeim?"

 Hogy nézzen ki egy napod: vagyon-pénz-tartalék-megtakarítás egészség kapcsolatok (párkapcsolat, gyerekek, barátok, család)   Pénzügy: ...