2009. november 11., szerda

Ma

Elmentem megnézni az informatikát

Informatika
Az írásbeli 120 pontból 105 pontot értem el, javarészt az adatbázison csúsztem el...
De a lényeg, hogy az eredetileg várt (legalábbis év elején) 90% fölöttiből, illetve a későbbi pesszimizmusomból következő -> 80%-os várt eredmény (hiszen miközben készültem az írásbeli, az alatt vettem észre, hogy mennyire nem megy...), s a végén 87,5%-ot kaptam, ami olyan semmilyen eredmény, DE:
Eredetileg azért indultam ezen, hogy hátha jobban sikerül, mint a fizika. Ez félig megtörtént.
Viszont hátra van még a szóbeli, ami bár 30 pontos, de tud lehúzni ezen a százalékon.

Extreme Digital
Már megint új időpontot kaptam, ami már a 4. időpont kb. Nem igaz, hogy a cseszett beszállító nem tud szállítani, ha már ez a feladata... Ráadásul Miért is Én vagyok kiszolgáltatva? Mesélje el nekem valaki! Nem vadkapitalizmus van, amiben a vásárló tartja el a beszállítót?
Nem. Ezek szerint nem. Hanem a beszállító az istencsászár....

Mire én megkaptam a Half-Life 1 Anthology-t, addigra meghalok. Ja, meg pont a halálom napján fogom megkapni az sms-t, hogy MEGÉRKEZETT a rendelés.
Köcsög. Irónia.

Latin OKTV
Úgyis ugyanaz lesz, mint tavaly, hosz a tesztfeladatoknál 20 pontból 16-ot kell elérni, ergó rám se néznek... Próbának jó lesz... Meg jó lenne készülni is rá, van még 2 órám :D
(Tudniillik, 14:00-tól van az OKTV)

Ki mit tud?
Legalább az Eötvös-napok nem para. Csak nem tudom, hogy mikor kezdődik... Valamikó' estefelé'.

Nincsenek megjegyzések:

Csilliárdossá válás - "Hogyan legyenek rendben a pénzügyeim?"

 Hogy nézzen ki egy napod: vagyon-pénz-tartalék-megtakarítás egészség kapcsolatok (párkapcsolat, gyerekek, barátok, család)   Pénzügy: ...