2009. november 26., csütörtök

Restart

Miután ma túléltem a matek témazárót, illetve a latin dolgozatot,...

A City B1-nek egy új fordítását készítettem el:
http://picasaweb.google.hu/fasten90/CityB120091125#
A fenti linken található az összes screenshot, de hogy fair legyek:






Az új térkép pedig:


Mint látható, egy körbejárható házat raktam le (mármint másoltam a már létrehozottat), illetve korrigáltam a térképet is...

Pénteken BME nyílt napra (November 27.), szóval aznap biztosan jó napunk lesz...

Illetve ma beszélgettem Balázzsal... Lehet, hogy egy mobilos játékot fogunk készíteni (Balázs - mint programozó, én meg mint grafikus), ha minden igaz Paraszt RPG néven.
Majd szeretnék még írni erről! :P

1 megjegyzés:

Faust írta...

Nem rossz, nem rossz...

Ha átkonvertálod CSS mappá, tolunk rata pár kört! ;)

Csilliárdossá válás - "Hogyan legyenek rendben a pénzügyeim?"

 Hogy nézzen ki egy napod: vagyon-pénz-tartalék-megtakarítás egészség kapcsolatok (párkapcsolat, gyerekek, barátok, család)   Pénzügy: ...