2009. október 29., csütörtök

Megújult ijcweb.extra.hu

Úgy bizony!

ijcweb.extra.hu
Megújult a weboldal..
A következőről van szó:
Egyrészt az oldal túl terjedelmes volt, túl sok mindenről akart egyszerre beszélni, ami felesleges...
Volt játékfejlesztés, webfejlesztés, programok, játékok, képek menüpont, és ez így ... nem jó.
Nem jó, mert van, ami csak arról szólt, hogy én írom, ezt felesleges csapathoz rakni, van ami pedig egy bejegyzést tartalmazott (programok - Balázs számológépe).
Így sokkal egyszerűbb, ha olyan oldalt hozok létre, mint amilyen elvileg most is, ami kapásból bemutat 4-5 dolgot, köztük a Számológépet, Gleispartyt, Cityb1-et, és a Nyugatit.
Ezek azok, amik komolyabb dolgoknak nevezhetőek.
Az, ami hozzám kötődik pl. Elastenolia, felesleges beraknom a csapathoz..
Impresszumban is írtam vagy 10 emberről, holott....
Ellenben a régi oldalt persze elmentettem magamnak, illetve archívum is készült:
ijcweb.extra.hu/index.php?p=archivum

Illetve kivettem a két blog linkjei közül a Nyugatit, Cityb1-et, Zsírfekát, Footballt, mivel ezeket mind megsemmisítettem, tényleg feleslegesek...
Átirányítást nem csináltam, mert remélem, hogy senki nem akarja megnézni ezeket az oldalakat...

Ilyen volt:










Én ráadásul úgy érzem, hogy ez a csapat kb. nem létezik, annyi jelentősége van, hogy használunk egy közös nevet (IJC), illetve van egy oldal, amire felrakhatjuk (tulajdonképpen ketten) a cuccainkat, bár Balázs jellemzően nem fogja tömni a dolgokat.. (Nem tudom,hogy most min dolgozik - eddigi munkái ugyebár a Számológép és a Gleisparty)

Nincsenek megjegyzések:

Csilliárdossá válás - "Hogyan legyenek rendben a pénzügyeim?"

 Hogy nézzen ki egy napod: vagyon-pénz-tartalék-megtakarítás egészség kapcsolatok (párkapcsolat, gyerekek, barátok, család)   Pénzügy: ...