2009. október 15., csütörtök

City B1 #4

A pályával megint foglalkoztam, és most változtattam a dolgokon...
Mivel csak úgy van értelme a pályának, hogy ha valahol lehet rajta mászkálni, így mégis exportáltam a Half-Life 2 Deathmatch-hez (ami ingyenesen letölthető).
Újabb ötleteket akartam megvalósítani, mint pl. Aréna a futballpálya helyett, egy állvány oriás poszterral, esőcsatorna, illetve egy kis csinosítást raktam az iskolára.
Mindezzel nagy problémába ütköztem. Konkrétan az volt a gond, hogy a pályán megint túl sok test volt, ezért "Too Many T-Junctions to Fix Up" errorba ütköztem. Először az esőcsatornákat kezdtem el kiszedni, végül pedig az lett, hogy kiszedtem az esőcsatornák azon részét, amelyeket nem igazán látunk, illetve kivetem a teljes csatornahálózatot. Ezt mondjuk sajálom is, de valamit valamiért.
Ezzel együtt kijelenthetem azt is, hogy ezennel ezt a pályát a befejezés irányába kell eltolnom, mivel ha nincs lehetőségem bővíteni, akkor nincs mit bővíteni :)

Végül azt a gondolatot akarom lefuttatni magamban, hogy megéri-e úgy folytatni a City B1 projektet, hogy egy másik pályát kezdek el csinálni, ami kapcsolódik az előbbihez.

Ezzel együtt még mindig kérdés, hogy mibe fogok exportálni ezentúl, mármint maradok-e a Valve termékeinél, vagy valami más...

Nincsenek megjegyzések:

Csilliárdossá válás - "Hogyan legyenek rendben a pénzügyeim?"

 Hogy nézzen ki egy napod: vagyon-pénz-tartalék-megtakarítás egészség kapcsolatok (párkapcsolat, gyerekek, barátok, család)   Pénzügy: ...