2009. október 2., péntek

Beiskolázási utalvány

Ebben a bejegyzésben azt szeretném fejtegetni, hogy mi van a beiskolázási utalvánnyal, illetve azzal, hogy mire sikerült elköltenem :D

Beiskolázási utalvány - remek cucc. Ennél szebb kifejezés nincs rá. Bár tény, hogy az államnak hatalmas teher, de hát a szociális állam fela... :)
Szóval minden szülő, aki dolgozik, a munkahelyén megkérvényezheti ezt a dolgot. Vagyis a beiskolázási segélyt. Félreértés ne essék. Szerintem marhára nem segély, hanem lehetőség. Függetlenül mindenki szociális-gazdasági helyzetététől, ez minden magyar állampolgárú dolgozó szülőnek Jár. De nézzük lejjebb a dolgonak. Most, ha minden igaz, 22450 Ft volt a beiskolázási segély, amit megkaptál Accorservices Beiskolázási utalvány csekk formában. Természetesen eredendően bűnös dolog nem iskoláztatásra elkölteni, de...
A beiskolázási utalványt hivatalosan tanszerekre és ruhákra lehet elkölteni. Kivétel itt az, (és fontos!), hogy néhány elektronikai bolt, helyesebben nagyon kevés elektronikai bolt, - az Extreme Digital is köztük, elfogadja az utalvány. Többek között a tesco is elfogadja ezt az utalványt, és ami lényeges, ezt nagyon sokan kihasználják. Ugyanis lehetőség van rá, hogy sunyiban nem csak tanszereket veszel a Tescoban,hanem mást is, pl. monitort - D. ;) Ami természetesen helyes dolog, hiszen eleve a két szülő által igényelhető össz. támogatás akkor eléri a 40 ezer forintot, az pedig kemény összeg. Ezt nem lehet elkölteni tanszerekre, vagy tehetségesnek kell lenni hozzá.
Ekkor a tesco-s pénztáros nem fog agyalni és cselekedni, hanem csodálatos mozdulattal elfogadja az utalványt.

Én viszont nem a Tescoban költekeztem, hanem:
Vettem magamnak az Extreme Digitalnál egy lézeres icon7 egeret, egy 4 gigabájtos pendrive-ot, amiről már írtam :D, viszont létfontosságú a mai technikai - információs világban. Ma meg elintéztem egy hangfalat. Mindössze 5 rugó volt, 2.1-es hangszett, de nagyon jónak tűnik, s jó a hangzása. Egyébként meg megrendeltem a Half-Life 1 Anthilogy-ot! :D
Kicsit régi, de legalább meglesz egy klasszis!

Nincsenek megjegyzések:

Csilliárdossá válás - "Hogyan legyenek rendben a pénzügyeim?"

 Hogy nézzen ki egy napod: vagyon-pénz-tartalék-megtakarítás egészség kapcsolatok (párkapcsolat, gyerekek, barátok, család)   Pénzügy: ...