2009. augusztus 8., szombat

Rólam

Gy: -Azt nem szeretem benned, hogy mindent abbahagysz! Nem vagy kitartó!
Én: -Pl.?
Gy: -A mod!
Köszönöm, hogy az orrom alá dörgölted. Olyan problémát mondtál el, amit a mai napig nem tudtam feldolgozni. Sosem értem meg. Nem ismerek magamra? Akkor bennem van a baj? (Gy. a Half-Life 2-es mod-ra gondol, még 2007 őszéről, vagy 2008 tavaszáról.) Ha D. mesélne ugyanerről a témáról még a mostani nyár elejéről, az mindjárt sokkal hitelesebb lenne... A kérdés, hogy D. mit mesél.

Ny: -Érdekes bejegyzés...
Ny: -Vajon ki volt az, akit csak a Nyugati érdekelt, és másról nem lehetett beszélni, mert az "gyerekes", "hülyeség", "felesleges időtöltés", "ego"? ...és még sorolhatnám...
Én: -Ha ennyire zavart, miért mondtad azt, hogy igen, megfelelnek az időpontok? Neked jól esik ennyiszer átverni egy embert? Ezen is gondolkozz el, aztán erről is mondj véleményt.
Amit írtak, az való igaz. Nem egyszer történt meg, hogy nem tudtam a Nyugatin kívül másra gondolni. Itt jön képbe ő. Névtelenül írta a kommentet, amin mai napig meg vagyok lepődve. 2009. áprilisában és májusában nekem csak az volt a tervem, hogy végre befejezzem a Nyugatit. Mindegy, hogy milyen csúnya lesz, mindegy, hogy mennyire lesz játszhatatlan, csak elmondhassam, hogy: Kész vagyok. Befejeztem. Többet már nem akarok ezzel már foglalkozni. Azóta sem sikerült befejezni...

De azóta már abbahagytam. El tudtam könyvelni magamban, mert el kell könyvelni. Nincs értelme annak, hogy az életem végéig kínszenvedek vele. Sajnos legbelül úgy érzem, hogy nem szenvedtem vereséget, és ez a döntésem nem sugallja (nekem) azt, hogy nem vagyok kitartó. Vannak döntések, amiket meg kell hozni. Ez az volt.

Hello, kicsit elszakadt az ido, be is sötétedett, a következo vonatom csak masfél ora mulva jön,ugyhogy most hazamegyek, majd este beszélünk, addig is minden jot!

Jan. 26. 17:28


Hello, a koncertig mar nem tudok menni,mert az Ulloin baromi nagy dugo volt, meg csak most értünk vissza, ugyhogy halasszuk el valamikorra, majd beszélünk!

Ápr 24. 17:13
És ideges leszek ezeken a mondatokon.

Nincsenek megjegyzések:

Csilliárdossá válás - "Hogyan legyenek rendben a pénzügyeim?"

 Hogy nézzen ki egy napod: vagyon-pénz-tartalék-megtakarítás egészség kapcsolatok (párkapcsolat, gyerekek, barátok, család)   Pénzügy: ...