2009. augusztus 8., szombat

Olcsó játék nem hülye gyerekeknek!

Van a mondás: Olcsó játék hülye gyerekeknek.
Nos, én most arról mesélek, hogy mi volt a Westend City Center első emeletének északi sarkában levő Media Markt-ban.
A szoftverek között találtam néhány olcsó, ámde régi klasszikust. Sok ember nem engedheti meg magának, hogy új gépet vegyenek, hogy az újabbnál újabb és erőforrás zabáló játékok fussanak a gépükön...
Prince of Persia - Warrior Within - 1000 Ft
Prince of Persia - Sands of Time - 1000 Ft
Battlefield 1942 - 1000 Ft
Far Cry - 1000 Ft

Eredetileg a GTA Vice city-t akartam megvenni, de elégedetten értem így is haza :D (BF 1942 és Far Cry)

Az Age of Empires klasszikusokat is megtaláltam, de az már 3000 Ft volt :(
(Ha jól csalnak emlékeim, Age of Empires I, kiegészítője, Age of Empires II, és annak kiegészítője, a The Conquerors)
Igazából ez sem rossz áru, csak ennyit már nem mertem költeni...

Microsoft Train Simulator - 1000 Ft
Bár régi játék, szeritem egy vasút érdeklődőnek ennél többet is megér. Persze, ha valaki annyira nem rajong a mozdonyokért, az azért ne vegye meg! :)

És ami az írás elkezdése után jutott eszembe:
Rome Total War - 2000 Ft (én őszinén szólva picit sokallom)
Medieval ? Total War - azt hiszem 2000 Ft (rossz hírem van... én azt MTW 2-őt kedveltem meg, de fingom sincs, hogy mit láttam magam előtt pontosan...)

Nincsenek megjegyzések:

Csilliárdossá válás - "Hogyan legyenek rendben a pénzügyeim?"

 Hogy nézzen ki egy napod: vagyon-pénz-tartalék-megtakarítás egészség kapcsolatok (párkapcsolat, gyerekek, barátok, család)   Pénzügy: ...