2009. augusztus 7., péntek

Internet a világ?

Két napig nem volt internetünk. Gondolom mindenkinek az aggódás, a függőség, az epilesszia rohamok, az idegesség, meg a stb. jut eszébe! :D

Nos. Én örültem neki, hogy nem volt internetem. Persze kicsit furcsa volt, hogy nem tudtam megnézni az e-mailjeimet (rájöttem, hogy ez a legfontosabb), de a fórumozást, a hírolasást, az MSN-ezést nem hiányoltam.

Egész egyszerűen az a baj, hogy nem tudok mást csinálni gépezés helyett. Tegnap szerencsém volt. Elmentem Media Markt-ba vásárolni, meg fényképezni, hogy aztán textúrázhassak! :D
Ilyen körülmények mellett az ember (vagy legalábbis én) észre sem veszem, hogy nincs internet, és nem is hiányolom ezúttal.

Nincsenek megjegyzések:

Csilliárdossá válás - "Hogyan legyenek rendben a pénzügyeim?"

 Hogy nézzen ki egy napod: vagyon-pénz-tartalék-megtakarítás egészség kapcsolatok (párkapcsolat, gyerekek, barátok, család)   Pénzügy: ...