2009. augusztus 25., kedd

Bemutatkozás

Bár a blogon nem akarom teljesen felfedni magamat, mert nem látom értelmét, azért több okból írok egy bemutatkozás, ami a számítógépes énemet próbálja bemutatni. Kritikákat szívesen fogadok :P

Érdekel a pályaszerkesztés, textúra készítés, weblapfejlesztés. Eddig Source SDK-val (Hammer 4.1) és Valve Hammer Editorral (3.4) szerkesztettem pályákat régebben Counter-Strike-hoz, mostanában pedig Counter-Strike: Source-hoz és Half-Life 2 Deathmatch-hez. A pályákhoz van custom textúra pack, mely tartalmazza az általam készített textúrákat is.

Fontosnak tartom a magyar hobbi játékfejlesztést, még ha hosszabb ideig nem jövedelmező, akkor is.
Több projekten is dolgozgattam, ilyen az Elastenolia (elasten.eu) - ez egy szöveges böngészőben játszható RPG, melyen a grafikák, kivéve a honlap design az én munkáim-, az Impossible World, mely egy haverom által kitalált stratégiai játék, az Impossible Java Creatures 6.1, ami egy kalózos játék gondolata, illetve a GleisParty, és City b1. Az előbbi egy sínjátékos Java nyelven írt program ötlete, (melyhez fel nem használt grafikákat csináltam), utóbbi pedig egy város(rész) megvalósításának gondolata. Még régebben szóba került a Játékfejlesztés.hu-n található HL2 Arena mod-on való munkálkodás, de a csapatvezető lustasága és léhasága miatt a projekt újból meghalt - feladatom egy aréna elkészítése volt. A feladathoz hozzá is kezdtem.
Ezután BirdDog-hoz szegődtem volna pályaszerkesztőként. A Torque Game Engine Advanced pályaszerkesztőjét és a Quark-ot lett volna szükséges használnom. A kapcsolattartás félbemaradt.
Jelenleg a Dragon Sim Max csapatba kérem tagfelvételemet, és a weboldalukat készítem el, karbantartást végzek.

Nincsenek megjegyzések:

Csilliárdossá válás - "Hogyan legyenek rendben a pénzügyeim?"

 Hogy nézzen ki egy napod: vagyon-pénz-tartalék-megtakarítás egészség kapcsolatok (párkapcsolat, gyerekek, barátok, család)   Pénzügy: ...