2009. augusztus 25., kedd

City B1 #2

Unatkozom, úgy hogy kicsit mesélek! :D

A City B1 pályába eddig a Fastenhome-ot, a Nyugatit, és az FCA-t olvasztottam be. A fastenhome-t kis változás érintette (ja, töröltem összes modelt!), viszont az FCA-t és a Nyugatit annál inkább.

Az FCA eredeti problémája az volt, hogy sok volt a brushok száma, így nagy volt a face-k mennyisége. Ezen mindenféleképpen csökkenteni akartam, amit többé kevésbé sikerült is elérnem, de végeredményben egy egészen új FCA-t kaptam. Összenyomtam az egész épületet, hogy ne legyen magasabb az iskola, mint a környező házak, ezzel csomó időt/utómunkát spórolva, és talán az engine-oknak is sokkal jobb így. Teljes textúra csere volt, amit azzal indokoltam, hogy nem tudom, hogy hogyan néz ki az eredeti épület, illetve a textúrák felbontása miatt, illetve a stílus miatt. A régi textúrákat Darren Faust koma készítette el, viszont rajzolóprogrammal, így mást érzést kelt, amikor rájuk tekintesz, mint egy fényképezett textúra. Ez utóbbi sok esetben mocskosságával, csúnyaságával, és foltosságával üti a valóságot, amit el akartam érni a pálya esetében. (Vagyis, hogy Budapest kib@szott ronda, koszos, sz**os, stb.)

A Nyugati-n bekövetkező változásokat az indokolta, hogy az épületet úgy terveztem bele a városi környezetbe, hogy érdemes volt kivenni az "elvileg" 1-8 vágányt, illetve a bal oldalt található várakozót. Az aluljárót is átgyalultam, vagyis amikor lemész az aluljárón, nem egy tátongó üresség csap meg (ugyebár lent vannak bódék, oszlopok, Westend City Center felé vezető út..), hanem ezt megszüntettem, csak egy olyan aluljárót látni, amelynek funkciója, hogy az épület jobb oldalához (13-15 vágányhoz) átjuthass.

Nincsenek megjegyzések:

Csilliárdossá válás - "Hogyan legyenek rendben a pénzügyeim?"

 Hogy nézzen ki egy napod: vagyon-pénz-tartalék-megtakarítás egészség kapcsolatok (párkapcsolat, gyerekek, barátok, család)   Pénzügy: ...