2008. október 30., csütörtök

Őszi szünet

Számítottam rá, hogy ezt fogom magamban mondani mindig, de azért nézzük csak meg a dolgokat..
"A szünet a semmivel fog elmenni..."

Ugyebár múlthét csütörtökön kezdődött a szünet, és tart e hét végéig.

Múlthét szerdán elmentem Dáviddal sétálni, meg beszélgetni a Gellért-hegyre, és a Feneketlen tóhoz.
Csütörtökön megcsináltam Beáéknak a számítógépet.
Pénteken voltam Beánál, megnéztük a L'ecsót, meg miegyéb.
Vasárnap voltam focizni Vérmezőn.
Hétfőn átjött Dávid, és beszélgettünk, meg egyebek.
Kedden volt csapattalálkozó, amin elvileg megbeszéltük a problémákat, több-kevesebb sikerrel.
Tegnap ügyet intéztem, meg találkoztam Beával.
Ma pedig voltam teremben röpizni-focizni-kosarazni. (Kicsit fáradt is vagyok emiatt, de nem baj... Jól esett ez a kis mozgás..)

Magyarul, ha jól átnézzük a dolgot, nem csináltam semmi értelmeset... Hmm... ez várható volt. Na de szerencsére foglalkoztam honlapszerkesztéssel...

Nincsenek megjegyzések:

Csilliárdossá válás - "Hogyan legyenek rendben a pénzügyeim?"

 Hogy nézzen ki egy napod: vagyon-pénz-tartalék-megtakarítás egészség kapcsolatok (párkapcsolat, gyerekek, barátok, család)   Pénzügy: ...