2008. október 13., hétfő

Álom

  • Megyünk az angol csoporttal egy elhagyatott helyen órára. A terem egy leroggyant épület volt. A tanárnő vagy velünk jön a sor végén, vagy késve érkezik oda.
  • Mi ültünk padokban. Én középen, talán a 2. sorban ülök.
  • Megkezdődik az óra. A tanárnő szép, csinos, de az arcára nem emlékszem. Huszonéves lehet. Most először értettem az angol órából valamit. Egész jól éreztem magam. A tanárnő néhány kérdésére válaszoltam.
  • Kicsöngetés. Kicsit elszomorodok.
  • Többiek, érdekes módon élen egy csoporttársammal (egyébként hölgy), elmentek óra végén, (ő rá elég sokat néztem), én meg valamiért lemaradtam.
  • Vagy odamentem a tanárnőhöz beszélgetni, vagy egyszerűen együtt indultam el vele.
  • Elkezdtünk ismerkedni. Tetszik az egyénisége. Néha ránéztem a mellére. Vagy meghívtam valahova egy üdítőre, vagy pedig sétáltunk a viszonylag furcsa kinézetű vidéken. Elmondtam neki a bánataimat. Ő is mesélt a bánatairól, de keveset. Beszélgettünk magunkról. Lelkileg közel érzem magamhoz, és megkedvelem őt. Átölelem valamiért. Szorítom. Szeretem.
  • Átölelés közben a fejemet a keblére hajtom. Sírok. Nem tudom, hogy ő hogyan reagál, de még inkább megszeretem. Hagyta, hogy öleljem, és a fejemet a mellén tartsam.
  • Először összekulcsolom a két kezemet, és úgy szorítom. Aztán simogatom a hátát, és a popsiját. Sima. Finom. Hihetetlen jó érzés. Nem bírom levenni a kezemet róla. Megpuszilom a nyakát, és a mellére is adok egy csókot.
  • Egy-két szóra felhajtom a fejemet, és szót váltunk. Felnézek rá. Szemét nézem. Visszanéz rám. A szeme érzelemdús. Könnyezek.
  • Kimarad valami, vagy ugrás történik.
  • Egymás kezét fogjuk, érzem a keze melegét, nézem az arcát, de mégsem látom. Szép. Csinos. Nagyon szeretem. Megpuszilom az arcát sétálás közben.
  • Beszélgetünk

Vége. Itt félbemarad a történet.

Nincsenek megjegyzések:

Csilliárdossá válás - "Hogyan legyenek rendben a pénzügyeim?"

 Hogy nézzen ki egy napod: vagyon-pénz-tartalék-megtakarítás egészség kapcsolatok (párkapcsolat, gyerekek, barátok, család)   Pénzügy: ...