2009. március 1., vasárnap

Tanulás

Szokatlan érzés azt látni, hogy ma reggel úgy keltem fel, hogy be se kapcsoltam a gépet, és nagyjából ezidáig (fél 4-ig) tanultam irodalmat úgy, hogy még kellene tanulnom. A tanulás kifejezés alatt jelenleg azt értem, hogy elolvasom a verseket, a könyvet, és mindjárt jön a jegyzetem/füzetem. Ráadásul le vagyunk egy kicsit maradva irodalomból... Kíváncsi vagyok, hogy mi lenne, ha nem lennénk lemaradva... Ez a hét egyébként is szokatlan lesz a maga 6 dolgozatával, vagy témazárójával...

Nem baj, egy gondolat életben tart. Ha megunom a tanulást, jöhetek gépezni, ahol kipihenem magam, szétnetezem az agyamat, meg esetleg írok egy kalap sz@rt érő bejegyzést a blogon.

Titeket mi lelkesít? Várjátok már a tavaszt?

Nincsenek megjegyzések:

Csilliárdossá válás - "Hogyan legyenek rendben a pénzügyeim?"

 Hogy nézzen ki egy napod: vagyon-pénz-tartalék-megtakarítás egészség kapcsolatok (párkapcsolat, gyerekek, barátok, család)   Pénzügy: ...