2009. március 9., hétfő

Cím?

A hétvégén, ha minden igaz, nem írtam semmilyen bejegyzést. Ennek megvolt a maga oka. A múlthéten, mint írtam, egészen sok számonkérésben volt részünk. Persze szokás szerint halasztottunk is néhány dolgot, mert nem a "várt" tempóban haladunk... (aha.... köszönjük!) Ami fontos (mi az, ami fontos?) lehet, hogy pénteken voltak itt Dávidék, és a színészek csapata. Megünnepeltük "A zene volt az élete" című film elkészültét. Én úgy érzem, hogy sokkal jobb lett, mint a tavalyi film, és bár Dávid nem szereti, ha a régi filmjéről beszélek, de jelentős fejlődést, és hozzáállás változást érzékelek.
Elvileg 4-kor kezdődött a találkozó, melyet egy rekesz sörrel kezdtünk, de én 7.20 finoman szólva rosszul lettem, majd 7.30-kor talán el is aludtam. A többiek nagyon jól elvoltak, ami csak azért zavaró, mert Dáviddal megbeszéltük, hogy 7-ig maradnak, illetve én "rosszul is lettem"....
Viszont végre kialudtam magam. Ami meg is látszódik azon, hogy szombatról vasárnapra, és vasárnapról hétfőre nagyon jól aludtam. A találkozó napjáról szombatra egyébként kb. 13 órát aludtam, ami szép teljesítmény.
Legközelebb nem iszok ennyi alkoholt. Vagy pedig nem iszok. Mostanság is újra előjön az az érzésem, hogy az alkohol drága, értéktelen romboló eszköz, aminek egyetlen haszna, hogy megölje az embert. Pedig nekem még van egy-két tervem, simán ráérnék 50 évesen piálni. Akkor már "tényleg" mindegy lesz, hogy mit csinálok.
A találkozó napja volt a talán egyik leghíresebb olyan napom, amely bebizonyította, hogy nők is igenis játszhatnak videójátékkal, és marhára nincs az egészben semmi természetellenes dolog. Csak a sok elfogult konzervatív hiszi azt, hogy "nők nem játszanak, és nem is fognak". Szerintem meg nőknek is kell játszaniuk. Mégis mivel szórakozzanak akkor?
Mára, vagyis hétfőre 1848-49-es szabadságharcból készültünk, ugyanis Balázs, Bence, Dávid, Laci és én előadást tartottunk. Én meglehetősen rosszul adtam elő, de ez nem baj. Most már letudhatom. Vasárnap pedig még szétizgultam az agyamat, most meg azon gondolkodom, hogy milyen jó délutánom van, meg szerdán témanap lesz, ami csak hab a tortán. (A témanap az jó. Jó, mert nem kell készülni rá, jó, mert csak 4 óránk lesz, jó, mert jó téma lesz, ami a görög és római kultúra. Persze most ferde szemmel is lehetne nézni, mert nem vagyok művészetpárti, de ami kicsit is kötődik a rómaiakhoz, az "nem zavar".... Úgy néz ki, hogy jelentős változások hoztak bennem a latin nyelv tanulása (khm.... ), és a lelki felkészülés az emelt szintű latin érettségire.)

Nos. Mára ennyi lesz. Ugyanis elfelejtettem, hogy mit akartam még.

*Eszembe jutott valami. Egy kép. Íme

Nincsenek megjegyzések:

Csilliárdossá válás - "Hogyan legyenek rendben a pénzügyeim?"

 Hogy nézzen ki egy napod: vagyon-pénz-tartalék-megtakarítás egészség kapcsolatok (párkapcsolat, gyerekek, barátok, család)   Pénzügy: ...