2009. március 23., hétfő

Ma, és az elmaradt üzenetek

Már 19 éves vagyok. Mindez jó is, meg rossz is. Jó, mert hamarabb meghalhatok, és kevesebb napom van hátra. Rrossz, mert öregszem, és haszontalan embernek érzem magam...

Ma voltunk lepkekiállításon, amelyen furcsamód több nem lepke volt, mint lepke. De a lényeg megvolt, a Természettudományi Múzeum az jó, és ajánlott elmenni oda. Akár felnőtteknek is javaslom.

Múlthéten csütörtökön meg a filmgáláról élve hazatértem, és mondhatni jó volt. 5 filmet adtak le, ebből 4 készült diákok által.
"A filmfesztiválon leadták a Zene volt az élete c. filmet (Dávidé), a Patkányok (Egressy Tamás -10.B), Pszichológia (Apáczai), és még egy rockeres filmet az Eötvösből (a 11.C-s Bence játszik benne), majd egy soron kívüli Veres Pálné Gimnázium tanárai által készült Keresztapák c. filmet. Nekem mindegyik tetszett valamilyen szemszögből. Örültem neki, hogy elindult a mínőség irányába a fesztivál, hisz a tavalyi az szerintem pocsék volt ehhez képest (Igaz, fent elmondtam az a szomorúságomat, hogy most kevés film volt...Valamit valamiért...)"

Nincsenek megjegyzések:

Csilliárdossá válás - "Hogyan legyenek rendben a pénzügyeim?"

 Hogy nézzen ki egy napod: vagyon-pénz-tartalék-megtakarítás egészség kapcsolatok (párkapcsolat, gyerekek, barátok, család)   Pénzügy: ...