2009. március 13., péntek

Csalódás

Örülök neki, hogy ennyit érek. Gondolok itt arra, hogy egyeseket nem érdekli, hogy próbálok neki segíteni, aztán még ő lesz felháborodva, hogy mi az, hogy én...
Nos. Erre nem tudok mit mondani. Komolyan, el nem tudom képzelni, hogy mi vezérli az embereket, amikor én segítek nekik, ők pedig megsértődnek rám. Ennek tetejére még baszik rá meghívni engem. Ez annyira nem zavar, viszont ma egy olyan embernek ajánlotta fel az ingyenjegyét, aki nem szerepelt a filmben, sőt, semmilyen szerepe nem volt. Én próbáltam adni a helyszínt, próbáltam ott lenni a forgatásoknál, és a poén kedvéért, még 1 másodpercre szereplek is. Köszönöm.

Látom a te értékrended más.

Ezzel többé-kevésbé azt is sikerült megmutatnod, hogy szereted kihasználni az embereket. Nem jössz át netezni?

Nincsenek megjegyzések:

Csilliárdossá válás - "Hogyan legyenek rendben a pénzügyeim?"

 Hogy nézzen ki egy napod: vagyon-pénz-tartalék-megtakarítás egészség kapcsolatok (párkapcsolat, gyerekek, barátok, család)   Pénzügy: ...