2009. július 4., szombat

Sky

Nehezen hiszem el, de sikerült. Counter-Strike: Source alatt láttam a saját magam által készített Skybox-ot! :D Az eges fényképeket már régóta gyűjtöm, részben azért, mert tetszenek, részben azért, mert terveztem is, hogy készítek skybox-ot. Csakhogy annak idején bonyolultnak tűnt nekem a Valve Developer oldalán levő skybox készítő tutorial, és nem mertem belekezdeni. Valami hátsó megérzésem volt arról, hogy a képeket át kell alakítani eléggé ahhoz, hogy szépen illeszkedjenek egymáshoz.

Mindenesetre én akkor is örülök a skybox-nak, ha nem is annyira szép! :D Egy lépéssel közelebb a célhoz!

Nincsenek megjegyzések:

Csilliárdossá válás - "Hogyan legyenek rendben a pénzügyeim?"

 Hogy nézzen ki egy napod: vagyon-pénz-tartalék-megtakarítás egészség kapcsolatok (párkapcsolat, gyerekek, barátok, család)   Pénzügy: ...