2009. július 9., csütörtök

Favourite Games

Azok a játékok, amikre szívesen emlékszem vissza: :)

Stratégia:
Age of Empires I (Régi - 1998-as játék. Rettenetesen szerettem. Kísérte a felnövésemet... Egy Jó RTS az ókorban)
Age of Empires II (2002-es RTS - imádtam vele multiplayerben játszani, Mayával, Gyulával, 1* Dáviddal, meg még másokkal... csodálatos emlpékeim vannak róla :))
Age of Empires II - The Conquerors
Cossacks - Europan Wars (RTS, sokkal agresszívebb, és nehezebb, mint az AoE. Hála Dávidnak, hogy megismertem, és megszerettem)
Rome Total War (Ezt is Dávid jóvoltából ismertem meg :D - kampánytérképes és Real-Time csatázós játék. Nevében tükrözi, hogy Rómával, a római korban játszhatunk...)
Rome Total War - Barbarian Invasion
Medieval II - Total War (Előbbiek fejlesztői adták ki. Középkor. Magyarországgal és a Német-Római Császársággal is játszottam. Jó játék.)
Stronghold (A missziók Nagy-Britanniában vannak. Mindig elakadtam, de maga a játék felépítése örök emlék)
Stronghold Crusader (Ez már a keresztes háborúkat emészti fel. Multiplayerben Danival... Eszeveszett jó multiplayerben...)
Heroes III (Régi játék, Nagy sorozat, ámde én egyszer nyomtam végig single playerben.... Sajnos a szörnyek mindig frászt hoznak rám...)

~FPS, akció:
Postal 2 (Totál agresszív játék. Egy szabad világban mászkálhatunk, sokkolóval, ásóval, gumibottal, sörétes puskával, kutya kajával, sörétesre felhúzott macskával, lehúzott cipzárral. Pisilni is lehet!)
Half-Life 2 sorozat (A legjobb történettel rendelkező játék, amit ismerek. Számomra szentimentális, sőt... A Half-Life 2 Episode Two végén elsírtam magam. Mert jó történet. Végig kell játszani az egészet, ahhoz, hogy elhidd.)
Max Payne 2 (Az előbbihez hasonlóan nagyon jó történet, mégpedig szerelmi történet. Bizony Mona Sax örök emlék.)
GTA 2 (Felülnézetes GTA)
GTA 3 (3D GTA. Majdnem betiltották... pl. mert gránát robbanásakor az embernek leszakad keze-lába-feje.)
GTA - Vice City (Az előbbi folytatása, ám kevésbé agresszív, színesebb, jobb hangulatú. Jobban szerettem...)
Call of Duty 1 (Jó történettel II. világháborús játék. Kár, hogy oroszokkal megy az egyik kampány.... De attól függetlenül szeretem)
Call of Duty 2 (II. világháború... amerikaiak...)
Battlefield 1942 (Csodálatos játék. Imádtam repülőgépet vezetni, mégpedig Messerschmitt 192-őt, lebombázni néhány dolgot, majd Tigerben ülve menet közbe célozni. Multiplayerben rettenesen jó - de ehhez már nem volt jó netem...)

Egyéb
Haegemonia (Digital Reality - magyar játék. Űrben játszódik. Szépen kidolgozott, története is van...)
Transport Tycoon Deluxe - Open Transport Tycoon Deluxe (1995-ben kezdődött a története... Csupán közlekedési játék, de nem tudsz felülni tőle)
Mario (Réges-régi emlék)
Dyna (Réges-régi emlék)
Lion King (Réges-régi emlék)
Aladdin (Réges-régi emlék)

Gondolkoztam azon, hogy leírjam-e a Brother in Arms-t, a Tomb Raider-t, CSS-t, Ragnarok Online-t, Need for Speed Underground-ot, Prince of Persia - Warrior Within-t, de mivel ezeket nem vittem végig - vagy nem játszottam sokat - vagy nem is tetszettek visszaemlékezve, nincs értelme.
Szerintem igazából az olvasható le, hogy vagy a reális történetű játékok (Age of Empires II, Rome Total War, Medieval II Total War, Cossacks), vagy a jó - összefüggő eseménnyes játékok (Half-Life 2, Max Payne 2). Viszont szerintem az is kiderül, hogy érdekel a II. világháború és a stratégiai játékok, illetve a hatalmas szabadságot nyújtó játékok (GTA). A Mario, Dyna, Lion King, Aladdin az a dos-os emlékeimből maradt meg. Furcsa, de biztos több játékkal játszottam akkoriban is (akkoriban = még jó régen, a DOS-os, Windows 95-ös, Norton Commanderes i386-os világban!)(Wolfeinstein-t máris kihagytam..), de lássuk be, akkor biztos az izgalom és a kíváncsiság kergetett, ma már viszont próbálom értelemmel megtölteni az időmet :)

És mik azok, amikben csalódtam? Need for Speed - Most Wanted, Age of Empires III, GTA San Andreas, Stronghold 2, Civilization sorozatok, Heroes 5, Quake 4, Mafia...

Nincsenek megjegyzések:

Csilliárdossá válás - "Hogyan legyenek rendben a pénzügyeim?"

 Hogy nézzen ki egy napod: vagyon-pénz-tartalék-megtakarítás egészség kapcsolatok (párkapcsolat, gyerekek, barátok, család)   Pénzügy: ...