2009. július 17., péntek

Halott projektek

Kontroll projekt
A Kontroll című film megvalósítása Half-life 2 modként. Merész vállalkozás, de legalább magyar vállalkozás... Sajnos elég hamar abbamaradt... :(
http://www.moddb.com/mods/kontroll

HL 2 Arena projekt
Egy HL2 engine-os MOD, melynek kerettörténete, hogy a Földről elrabolnak az idegenek egy embert, és idegen civilizációban Arénákban kell harcolnod. Az ötlet nem rossz...
Játékfejlesztés.hu-n volt regisztrálva a projekt. Őszint sajnálom, hogy itt rengeteg projekt meghalt, vagy csak nem foglalkoznak vele... Miért nem írják ki, hogy "Bocsi, nem megy..." "Abbahagytuk"... és miért nem lehet megosztani a tapasztalatokat, meg az eddigi eredményeket? Mi fáj az embereknek??
Ráadásul én erősen érdekelt voltam a projektben kb. 2 hétig, miután láttam, hogy a szervező igazából nem szervez... A projekt oldalán összesen 2 screenshot van egy fegyverről, weboldal pedig nincs.
http://ilab.hu/jf/gp.php?id=597b6642179c10f

Renaissance
Ez egy csodálatos projekt. Játékfejlesztés.hu-n találtam rá régebben. MMORPG, sok eredménnyel, elkészült pályákkal, modellekkel, működő enginenal, karakterekkel, a weboldal csodálatos, mi kell még? Ja, ez is abbamaradt? Igaz, belátom, jó projekt rengeteg munka? De megéri csak úgy abbahagyni egy ilyen dolgot? Annak idején nagy reményeket fűztem hozzá. A weboldalon semmi érdemleges! nincs 2008 szeptembere óta... Az egyetlen, ami jelenleg kézzelfogható, az az, hogy a csapat hivatalos csapattá alakult, és modellezőkként - modell beszállítókként élik tovább az életüket.
http://www.renaissance-mmorpg.com/

The Root of Elves
Erre is a Játékfejlesztés.hu-n találtam rá, azt hiszem egy RPG játék, de őszintén szólva a dokumentáltságát -én- kritizálnám. Történetet tartalmaz a weboldal, de inkább az érdekel, hogy sikerük és eredményük legyen, és nem maga a játék. Persze jó lenne, hogy a magyarok jó játékokat adnának ki :))
Nem tudom megállapítani, hogy milyen régen frissült a weboldal. Szomorú mindenesetre, hogy... én halottnak tekintem.
http://trote.extra.hu/

Solarah Online
Játékfejlesztés.hu-n... MMORPG, elvileg már letölthető Demó! is van. A fejlesztési napló 2008 3. havi, a blogjuk pedig Szilveszter óta kussban van. Kedvenc modellezőm (Blender), aranyos engine (Ogre 3d) ott csücsül. Nekem semmi bajom nincs. Le a kalappal előttük. De az időpontok számomra baljúslatúak :(
http://solarah.silentvertigo.hu/
http://a-csi.blogspot.com/

Eddig magyar projektek kerültek szóba.
Kivétel legyen pedig ez:

Black Mesa Source
Az ötlet: Half-Life 1 megvalósítása Half-Life 2 engine alá. Jó ötlet. Szebb is lenne a játék, élvezhetőbb is gondolom, és mielőtt még valaki kiverné a hisztit: igen,van olyan, aki csak a Half-Life 2-vel játszott, és az 1-vel nem, és igen, van olyan, akinek nincs is meg a Half-Life 1, de szeretne vele játszani, és igen, van aki nem fog rá szánni 10 eurót. Pl. én.
A projekt weboldal 2008 novembere óta nem frissült. A letölthető zenék csodálatosak, ajánlom mindenkinek! Ráadásul ingyenesek, szabadon felhasználatóak.
Hallottam egy olyan pletykát? - franc se tudja, nem emlékszem ilyesmikre - , hogy a Valve kezdett valamit a csapattal. Hogy mit, az jó kérdés: Felvásárlás? Óvra intés? Megszólás a Source kifejezés használata miatt? Középső ujj bemutatása? Eltiprás?
http://blackmesasource.com/

Nincsenek megjegyzések:

Csilliárdossá válás - "Hogyan legyenek rendben a pénzügyeim?"

 Hogy nézzen ki egy napod: vagyon-pénz-tartalék-megtakarítás egészség kapcsolatok (párkapcsolat, gyerekek, barátok, család)   Pénzügy: ...