2009. július 24., péntek

Gond

Nemrég eszembe jutott egy projekten való gondolkozás közben egy régi történet: Haverral beszélgettünk a projektjéről, amely egy nagy RTS lett volna. (Stratégiai játék). A játék kőkemény 3d lett volna, és gyakorlatilag lehetetlen lett volna megvalósítani. Amikor mondtam neki, hogy felesleges az egész, semmi értelme, kezdjünk egy kisebbel, vagy írjon kisebb elképzelésű játékot. Ekkor ő azt mondta, hogy nem. Nem értem, hogy ennek így mi értelme. Persze, hogy egyedül nem jut semmire, hiszen csak a "történetíráshoz" ért. Gyakorlatilag még ez sem kell a játékfejlesztéshez... Mondtam neki, hogy igazából egy játék fejlesztése több dologtól függően - grafikuson, programozón és modellezőn múlik. Sajnos ezt sem sikerült megértenie.

Miért vág bele az ember felesleges dologba?

Nincsenek megjegyzések:

Csilliárdossá válás - "Hogyan legyenek rendben a pénzügyeim?"

 Hogy nézzen ki egy napod: vagyon-pénz-tartalék-megtakarítás egészség kapcsolatok (párkapcsolat, gyerekek, barátok, család)   Pénzügy: ...