*Nem lehet törölni.... Hát ez igazán jó...
Fasten | 2009. jan. 10. 10:42 | #1 |
A fórumunkat nem tervezzük tovább gondozni,így aki teheti, az kérem ne írjon ide! Bármi gondod, problémád, javaslatod, vagy ötleted van, írj az ijcweb@extra.hu e-mail címre! |
Darren Faust | 2008. nov. 02. 23:31 | #4 |
Máccs bettör az új dizájn, csak így tovább!:) |
Fasten | 2008. jún. 17. 18:00 | #3 |
Hali! Jó régen írtam a fórumra, de azt hiszem, hogy most már újra ideje van az írásnak! :) Ez idáig túl sokat nem alkottunk, és csak néhány dolog változott! Én -nemrégiben- elkezdtem bloggolni. Azt, hogy miért, arra nem térnék ki, viszont elmondom, hogy az IJC-vel kapcsolatban néhány dolog már megjelent az blog oldalon, és remélem, hogy még sok minden meg fog ott jelenni! Ha arra lennétek esetleg kíváncsiak, hogy "hol is tartunk?", akkor talán ott érdemes keresni! ijcweb blog |
Fasten | 2008. márc. 30. 13:56 | #2 |
A mai nap szeretném bejelenteni, hogy a honlap dizájnja teljesen megújult! :) Aki akarja, mondhat róla véleményt, vagy kritizálhatja! ijcweb oldala Remélem tetszeni fog nektek! Üdvözlettel: Az IJC csapat! |
Fasten | 2008. feb. 11. 18:03 | #1 |
Üdvözlök mindenkit! Fasten vagyok (jelenleg még IJC tag :D), és ezennel megírom az első hozzászólásomat! :D Ide írhattok gondolatokat, javaslatokat az IJC honlapjával kapcsolatban, és persze lehet kritizálni/oltani is! :D A legjobbakat mindenkinek! :) |
Fasten | 2008. aug. 03. 15:23 | #1 |
Fasten | 2008. ápr. 13. 19:42 | #5 |
Ingyenes Half-Life 2 Deathmatch! Nos, hát kezdjük azzal, hogy a Valve ingyenessé tette a Half-Life 2 Deathmatch nevű játékot az NVIDIA-s és ATI-s játékosoknak! :) És hogy ez miért jó? Hát a következő miatt: A fastenhome, és a szandaszolos nevű pályát átportoltam e játékba! Na jó, meg egy kicsit feldizájnoltam is, raktam bele rengeteg bútort! :) Sajnos tesztelés alatt aligha volt, ezért aki tud, az elláthat tanácsokkal, kritikákkal, vagy bármi egyébbel! :) Remélem nem csak e két szörnyű pályával látlak el titeket.... remélem. A Half-Life 2 Deathmatch-hez készült pályákat a Pályák menüben érhetitek el! Linkek: ATI-soknak NVIDIA-soknak |
Fasten | 2008. ápr. 07. 09:53 | #4 |
Nyugati! Amiről most írnék, az egy új pálya lenne. Gondolom elég sokan ismerik a Nyugati pályaudvart... Nos, ezt próbáltuk megvalósítani, és... sajnos egy igen valósághűtlen pályát sikerült összedobnunk. :D A pálya textúra hiányos, és nagyon sok minden hiányzik még belőle. Hátráltat minket többek között az is, hogy a pályát egynéhány Valve játék (Counter-Strike Source, Half-Life 2) nem tudja futtatni... Ezért jelen pillanatban CSAK a Team Fortress 2 nevű játékban játszható a pálya! :( Remélem mielőbb sikerül megoldást találnunk az előbb felvetett problémánkra... A pályát letölthetitek a Pályák - Team Fortress 2 pályák menüben! Minden egyes kritikát, és bármiféle hozzászólást nagyon szívesen fogadok! :) |
Zsiga Attila | 2008. márc. 15. 15:15 | #3 |
Hát Gábor gratula!!!! |
Fasten | 2008. feb. 18. 18:27 | #2 |
Counter-Strike: Source - Fastenhome, Szandaszolos! Elkészült a két talán legfontosabb pálya (fastenhome, szandaszolos) Counter-Strike: Source-ba fordítása! Megjegyzem, a szandaszolos CS-hez készült szolnok nevű pálya továbbfejlesztése! Névváltoztatásért elnézést! :D Próbáljátok/nézegessétek őket egészséggel! :) Minden kritikát szívesen fogadok! |
Fasten | 2008. feb. 14. 22:54 | #1 |
Előzmények! Counter-Strike! Hogy miről is van szó? A következőről: Réges-régen eldöntöttük, hogy pályát fogunk szerkeszteni a Counter-Strike-ba, ami el is kezdődött, s közben a vége úgy alakult, hogy már a Counter-Strike Source-hoz is csinálunk pályákat. :) Hogy csak említést tegyek a pályáinkről: fasten_allah (ez egy őrülteknek/magunknak készített pálya, melyben a kicsiny tér nagyszerű gyilkolási lehetőségei bontakoznak ki!) fasten_cube (ez eredetileg egy L alakú pályának indult, melynek a befejezett változatában téglatestekkel találkozunk (Azok pedig ijesztőek, mert néha azt hisszük, maga az ellenség!) cs_fastenhome (Ez az én otthonom megvalósításának indult, és bár a korlátok hamar meggátolták az utamat, remélem, hogy élvezhető pálya lett belőle!) de_szolnok (Nagyszüleimék és a szomszéd házának megvalósítása!) |
Fasten | 2008. márc. 10. 21:58 | #1 |
Javáról... Talán ott kezdeném, hogy miért pont ezt választottuk: Amikor elkezdtünk érdeklődni a programozás felé, akkor az elsődleges célunk az volt, hogy egy viszonylag könnyű, új, lehetőleg platformfüggetlen, és multimédiás nyelvet válasszunk. Szóba került a C, C++, Pascal programozási nyelv. Valószínűleg egy konkrét szoftver elkészítéséhez a C++ lenne a legjobb, de mi nem így döntöttünk. Amikor a Java mellett döntöttünk, érdekelt volt nálunk az is, hogy az általunk létrehozott programok működjenek mobiltelefon alatt, illetve, ha van rá lehetőség, weboldalakon futtatható legyen az. Talán nem is folytatom, felesleges bizonygatnom, hogy miért így alakult a döntésünk. Én nem bántam meg. (Szegény Balázs bezzeg szenved és kínlódik :D) Hogyan tovább? Természetesen voltak terveink, és hatalmas álmaink (amikről már lemondtunk :D), ilyen pl. egy RTS (Real Time Strategy) (Valós Idejű Stratégia) létrehozása. Ez kétdimenziós lett volna, (Age of Empires II-hez hasonlóan), viszont a csatamódok fejlettebbnek, pályákat hatalmasnak, és a mai Földről mintázva képzeltük el. Ennek a projektnek a neve Impossible World (IW). De hát itt is ér véget a móka, kezdők igen nehezen tudnának létrehozni ilyen gyorsan egy ekkora játékot! :D Így silányabb dologgal kezdte el Balázs a fejlődés útját. Először egy Számológépet hozott létre, mely sikeresen is működött, és remélem, hogy publikus lesz mihamarább ez a program. (Balázs állítja, hogy felesleges publikussá tenni, én pedig állítom, hogy NEM! :D) A fejlődés következő rögös útja (MÁR) egy játék lett, mégpedig a GleisParty. Igazság szerint ez a játék nagyon brutál/morbid (18+), úgy hogy a gyermekek védelméért kihagyom a további leírásokat. :D Itt tartunk most. Remélem, hogy kerülnek fel az oldalra Java-s programok, és a forráskódjaikat is megosztanánk a világ számára. Türelmeteket kérem! :D |
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése