2009. május 11., hétfő

Osztálykirándulás

Szerdán dél körül indultunk el a Déli pályaudvarról. Átszálltunk Pusztaszabolcson, majd Dombóváron, végül Kaposvártól helyi busszal érkeztünk a helyszínre, Bányára.
Az épületben 4 szobát lakhattunk be, én pedig haverokkal voltam, (összesen heten). Az első nap lényegében nem volt semmi különös, de a második, harmadik és negyedik nap elmentünk kerékpár-túrára. Kb. fél 11-kor indultunk mindegyik esetben, és olyan 3-6 között érkeztünk vissza. Voltam egyszer focizni is a többiekkel, de az nem okozott túl nagy élményeket, mindazok ellenére, hogy ofő is jött. Mindegyik este vacsorát főztünk, és este az emberek nagy része élte a közösségi életét. Mi az utolsó estét kivéve mindegyik nap pókeroztunk, s persze én egyszer nem kerültem be a legjobb kettőbe... :)
Vasárnap külön busszal, egy személy vonattal, majd IC-vel jöttünk haza, ami külön élmény volt. Amit sajnáltam, hogy a kirándulás nagyrészt bringázásról szólt, pedig csinálhattunk volna mást is.
Egyébként nem tekertünk mindig, beugrottunk egy ház-kiállításra, ahol tájegységekre jellemző régi falusi házak voltak, voltunk növénykiállításon, és még valami groteszk festmény kiállításon is.

Nincsenek megjegyzések:

Csilliárdossá válás - "Hogyan legyenek rendben a pénzügyeim?"

 Hogy nézzen ki egy napod: vagyon-pénz-tartalék-megtakarítás egészség kapcsolatok (párkapcsolat, gyerekek, barátok, család)   Pénzügy: ...