2009. május 22., péntek

Izé

Bandi szájából hangzott el:
"Mi a különbség és az elefánt között?"
Először nem tudtam, hogy mit tegyek, aztán újra végiggondoltam a kérdést. Csak a végén röhögtem el magamat... Gondolom ő is fáradt volt (csütörtök 6. óra környékén...).

Éppen most látok egy csomó helyesírási és fogalmazási hibát a bejegyzések között. Kár, hogy nem olvasom el újra a kész bejegyzéseket... Ez utal a trehányságra...

Az a bizonyos számítógép azóta jó és működőképes számítógép. A tápegységet *én* robbantottam fel, pedig az alaplap volt rossz. A szervíz garanciával cserélt...
(Hallottatok már olyan garancia-jog érvényesítéssel, hogy a célvállalat úgy cseréli ki a működőképtelen hardvert, hogy ad egy újat, a régit pedig nálad 'felejti'? Én meg voltam lepődve....)

*Ő*
Szia, hogy vagy?

Nincsenek megjegyzések:

Csilliárdossá válás - "Hogyan legyenek rendben a pénzügyeim?"

 Hogy nézzen ki egy napod: vagyon-pénz-tartalék-megtakarítás egészség kapcsolatok (párkapcsolat, gyerekek, barátok, család)   Pénzügy: ...