2009. február 21., szombat

Valami

Tegnap délután Dáviddal kommentáltam az életet, aztán a Cse5vössel foglalkoztam. Elvileg megtanultam létrehozni kötelet, ami csak azért furcsa,mert úgy kell csinálni, ahogy még semmi mást nem kellett csinálnom... De ez részletkérdés...

Nemrég beszéltem Vámossal, a Cse5vös eredeti fejlesztőjével, és megbeszéltük, hogy nemsokára jöhet a publikálás (béta verzió), tavasszal újabb fényképek készítése, lesz egy trailer (amit persze, mint írtam, Dávid készít), a honlapot felújítjuk, frissítjük, rakunk fel screenshotokat, stb.
Megbeszéltük, hogy díszterem és alagsor később(!) lesz, vagy nem is lesz. A béta verzióra/következő hetekre biztosan nem fogom tudni elkészíteni.

Egyébként jövőhéten forgatja Dávid az utolsó jelenetet a Hangszer c. filmjéhez (filmgála - AVE napok). Koncertfelvétel lesz a suli pinceklubjában. Mindezt matek témazáró után, de ezen már meg se lepődök... :D

* Úgy döntöttem, hogy design váltás lesz. Szerintem az emberek akkor élnek jó életet, hogy boldogak, és változatosak, kíváncsiak... :) Ráadásul nemrég indult be az IJC blog (itt, a blogspoton...), és már akkor is kénytelen voltam választani egy másik designt, és úgy érzem, hogy jól választottam... :D...

Nincsenek megjegyzések:

Csilliárdossá válás - "Hogyan legyenek rendben a pénzügyeim?"

 Hogy nézzen ki egy napod: vagyon-pénz-tartalék-megtakarítás egészség kapcsolatok (párkapcsolat, gyerekek, barátok, család)   Pénzügy: ...