2009. február 7., szombat

Középső ujj

Bemutatom a középső ujjamat mindenkinek. 7-re mentem egy vendéglőbe, hogy ott elüssem az időt. Boldog emberként értem haza. Ma, 22.00-kor megnéztem az online MSN partnereimet. 21-en voltak fent többek között 4-5 osztálytársam, egy 3 évvel ezelőtti nagy szerelmem, és egy 3.-os/4.-es kori legjobb haverom.

Egyetlen egy embernek voltam hajlandó írni, neki is leginkább poénból.

Mi ez emberek?
Álszentség? Rohad a világ? Mi a lófranc van? Egyre kevésbé vagyok szociálisabb? Gyökér vagyok? Mit tettem már megint? Velem már kommunikálni sem lehet?

Köszönöm.

Köszönöm a társadalomnak.

A lehetőséget.

Nincsenek megjegyzések:

Csilliárdossá válás - "Hogyan legyenek rendben a pénzügyeim?"

 Hogy nézzen ki egy napod: vagyon-pénz-tartalék-megtakarítás egészség kapcsolatok (párkapcsolat, gyerekek, barátok, család)   Pénzügy: ...