2009. február 11., szerda

Események

I HATE THE HATTRICK!

I HATE EVERYTHING!

De hogy kedvesebb legyek... Hattrickben kiestem a kupából, ami negyedosztályú csapat létére kicseszett égő. Lerúgták két játékosomat, kettőjük piaci értéke együttvéve 2 milliárd forint, tulajdonképpen a két legjobb játékosomat rúgták le. Mindössze 2-3 hétre. CSAK.

Egyébként meg foglalkozok a CSS videóval. Dávid javaslatára először az EJG pályáról készítünk videót, mert arra úgyis nagy az igény. A pályát szeretném szépíteni, ezért holnap fényképezgetés, meg "terepfelderítés lesz". Aztán a Nyugatival Bence most picit laza, úgy hogy azt csak kissé később fogom tudni fejleszteni, de már arra is vannak jó ötleteim.

A 2-esnek hitt irodalom felelésem 5-ös lett. Az élet furcsaságai.

Írtam neki múlthéten kedden, de azóta semmit nem reagált. Persze, nekem kéne odamennem hozzá, de azt hiszem, hogy az élet nem erről szól. Az élet a semmiről szól.

Elastenoliában is kéne egy mapot készítenem, csak nem tudom, hogy akkor hogyan is kéne kinéznie. Mindegy, nemsokára egy lépéssel továbbfejlődik a játék, és ezt is értékelni kell.

Valaki tud egy tényleg jó javaslatot adni arra, hogy hogyan legyek boldog?
Nem. Nem kell. A Saját Boldogságomat Én fogom megtalálni. Vagy legalábbis nekem kéne.

Höhö. Hétfőn és pénteken fogászat... Hát igen, gondolnom kell a jövőmre is, bár a dolog csak azért furcsa, mert én azt hittem, hogy a szülők felelőssége is, hogy a gyerekeik jó egészségnek örvendjenek. Nálunk ez nem így működik. Köszönöm. Hálás vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Csilliárdossá válás - "Hogyan legyenek rendben a pénzügyeim?"

 Hogy nézzen ki egy napod: vagyon-pénz-tartalék-megtakarítás egészség kapcsolatok (párkapcsolat, gyerekek, barátok, család)   Pénzügy: ...