2009. február 15., vasárnap

100.

Ha jól láttam, ez a 100. bejegyzésem!

Hurrá! :D
Nagyjából 7-8 hónap alatt értem el... na de félre a statisztikákkal...

A Cse5vös képek elérhetőek itt: http://picasaweb.google.hu/fasten90/Cse5vos20090215#

Furcsa, de most jár először a fejemben, hogy senki nem olvas, és hogy feleslegesen írok.
De én boldog ember vagyok, és akarok lenni. Szerintem sokat számít minden ember életében az, hogy többé-kevésbé képes túllépni a külvilág igényein. Nem másoknak akarok élni. De másokért is.

*
Mégsem ez a 100. bejegyzésem :D

**
Faust kommentjének nyomására megtoldottam a bejegyzést :)
Nesze neked! :) Nem én számolok rosszul, hanem a blogspot számol mást... :D

1 megjegyzés:

Faust írta...

És még én nem tudok számolni...

Csilliárdossá válás - "Hogyan legyenek rendben a pénzügyeim?"

 Hogy nézzen ki egy napod: vagyon-pénz-tartalék-megtakarítás egészség kapcsolatok (párkapcsolat, gyerekek, barátok, család)   Pénzügy: ...