2008. november 14., péntek

Mai nap

Amint hazaértem, beszélgettem Mayával, és egész jól esett ez a beszégetés. :)
Na de amiért elkezdtem írni a bejegyzést:


(ha 50*50 lenne egy kocka, akkor soha 16 lépés leérni a térkép aljára)

Ezt én írtam még régebben Sanyinak. Mai napig nem értem, hogy hogyan is tudtam ilyen mondatot szerkeszteni. Már lassan félek magamtól...

Egyébként, ha már elkezdtem írni, akkor már elmondom azt is, hogy újabban megint foglalkozom pályaszerkesztéssel, és most foglalkoztam a Facultas pályával. (Ezt Gábor csinálta, még régebben a Counter-Strike-ba, de átadta nekem a pálya fejlesztési lehetőségét! :) Ez azért is jó, mert legalább csináhatok valamit, másrészt meg a Facultas most már játszható Counter-Strike Source alatt! )
Szóval mág nagyjából kész a pálya, egy-két szépítést még megpróbálok betenni, arról nem is beszélve, hogy Gábornak tegnap átküldtem tesztelésre, viszont csak "ma" fogom megtudni a véleményét! Remélhetőleg hamar befejezem a pályát, mivel jó lenne, ha tudnék csoportosítani erőforrást más pályákra is.. :D Legjobb lenne, ha a cse5vöst is be tudnám fejezni... Ehhez viszont dolgozni kéne.. :D

Na majd még írok...

Nincsenek megjegyzések:

Csilliárdossá válás - "Hogyan legyenek rendben a pénzügyeim?"

 Hogy nézzen ki egy napod: vagyon-pénz-tartalék-megtakarítás egészség kapcsolatok (párkapcsolat, gyerekek, barátok, család)   Pénzügy: ...