2008. november 26., szerda

Elmélkedő


Fasten - az elmélkedő! Szóval köszi Málics! :D A dolog arról szól, hogy Málics a blogjára csinált egy általa olvasott blog-listát, melyen én is szerepelek. És többek között olyan néven, ahogy már azt említettem... "Fasten - az elmélkedő"!
És ami miatt még hajlandó voltam megragadni a billentyűzetet, (most sem készültem sokat a holnapi napra... nekem ez nem szokott menni...) annak oka az, hogy tegnap beszéltem az Elastenolia fejlesztőinek vezetőjével, aki Google-n keresztül rátalált a blog oldalomra, és "azóta" olvassa a bejegyzéseimet. És ez miért fontos? Tulajdonképpen én úgy kezdtem el a blogolást, hogy ez nekem egy napló, és ezt nem kívánom népszerűsíteni a köznép körében (Igen, köznép, és ezt akár vehetik sértőnek az olvasók... Kicsit nehéz beilleszkednem ebbe a "nagyon tökéletes" társadalomba... mert én vagyok a kicsi, a kizárt, a társadalmilag elitélt.. na jó, azért ennyire ne túlozzunk :D). Igazából az egyetlen hely, ahonnan az emberek rá találhatnának, az az Iwiw profilom kapcsolatoknál megadott blog link. Érdemes figyelni, hogy nem a magamról mezőbe írtam be a blog címet. Azért nem, mert az túlságosan szembetűnő helyen van. Szerintem csak azok az emberek veszik/vennék észre, hogy blogolok, akik tényleg észre akarják venni...

Keress, és találsz!

1 megjegyzés:

Faust írta...

Oh, köszönöm a reklámot, Mr. Elmélkedő:)

Csilliárdossá válás - "Hogyan legyenek rendben a pénzügyeim?"

 Hogy nézzen ki egy napod: vagyon-pénz-tartalék-megtakarítás egészség kapcsolatok (párkapcsolat, gyerekek, barátok, család)   Pénzügy: ...