2008. november 12., szerda

Ma?

xy: Adtál neki csokit?
én: Nem:S:'(:|

***

Hazajön az idősebbik nővérem. Közlöm vele, hogy nem tud netezni.
-Miért?-
Nagyot nézek, mi van? Köteles vagyok erre válaszolni? Ugyanmár..
-Felraktam rá egy új operációs rendszert...-
-Miért? Mi lenne, ha nem baszkúrálnád a gépet! Most működött, neked ott van a fenti gép, baszogasd azt!-
Nagyot nézek, mi van? Kurva anyád! Visszafogom magam, nem anyázok.
-Nyugi, csak egy napig kell kibírnod.-
-Jó.-
Mintha lenyugodna,vagy örülne a válaszomnak. Nagyot nézek, hogy ilyen jófej vagyok ....
10 perc múlva megsajnálom, kipróbálok 2 Linux Live lemezt, hogy legyen intenetezési lehetősége. *
Csinálom. Hallgatok. Hallom, hogy nővérem sorban olt valakit. Hümm. Engem olt?
Megunom az egészet. Nem csinálom meg neki. Nem vagyok vele kedves. (Rájövök, hogy egyik Linux Live lemez sem csinál "internetet".)
Hümm. Gyökérnek kell lennem...

***

Elastenolia??
Magyar HL2 MOD??
CSS pálya??
Fogok én tanulni? (költői kérdés)

Nincsenek megjegyzések:

Csilliárdossá válás - "Hogyan legyenek rendben a pénzügyeim?"

 Hogy nézzen ki egy napod: vagyon-pénz-tartalék-megtakarítás egészség kapcsolatok (párkapcsolat, gyerekek, barátok, család)   Pénzügy: ...