2008. november 7., péntek

Hét-vége

Mivel telt ez a hetem?
Ugyebár most jöttünk vissza szünetről, így kicsit nehéz volt visszaszokni a régi tempóba.
Na de tényleg, mivel teltek a....
Írtunk témazárót töriből, illetve írtunk olvasottsági dolgozatot a Csongor és Tündéből. Maga a mű az tetszett, mert a mű végén nem halt meg mindenki, illetve egészen "reálisra" sikerült a történet... :) Nem kellett minden második pillanatban úgy éreznem, hogy ez nem történhetne meg... Arról nem beszélve, hogy magyar mű, így mivel képviselnem kell a hazámat, így kijelentem, a Csongor és Tünde JÓ mű!
De mivel telt még?
Beszélgettem Mayával, még mindig rossz kapcsolatban vagyok Balázzsal, és Bencével, illetve ma átugrott Dávid. Egy keveset honlapoztam, meg készítettem egy térkép jellegű képet. Ezt az Elastenolia játékhoz készítettem, mivel megkért rá a projektvezető, illetve nincs designerük. (Nem mintha én jó képszerkesztő, vagy designer lennék, de sebaj..)

Hmm.. mivel telt még a hetem?
Mondtam már, hogy kaptunk egy macskát Málicstól? Misi. Ő az. Rá vanvésve a fejére a neve. Lehet, hogy előző életében rossz volt, és megbélyegezték. De az is lehet, hogy gyakran eltévedt, elmászkált, és az M betű segítette a felismerését. Vagy az is lehet, hogy sok testvére volt, és a megkülönböztetéshez.... De az is lehet, hogy a szelekció alakította ki, mert minden elődjének a neve M betűvel kezdődött, és ugyebár előnyös, ha az újszülött Macska fejére rá van vésve az M betű. De persze az is lehet, hogy az ördögök jelölték meg, valami rossz szándékból. Azt akarták, hogy össze vesszünk egymással azon, hogy vajon miért van a Macska fején az M betű.
Szóval miért van a Macska fején az M betű?

Nemrég kipróbáltam az RPG Maker XP-t. Körülbelül annyit kell tudni a programról, hogy egyszerűen készíthetünk RPG játékokat. Van lehetősünk effektekre/eventekre, vannak "színészek", vannak tárgyak, épületek, képek, stb.-k. Arra persze nem buzdítok senkit, hogy ILlegálisan töltse le, és használja a szoftvert.

Még mindig vannak hercegnőim. Még mindig félénk vagyok odamenni hozzájuk, és meghódítani őket. Vagy ahhoz vagyok félénk, hogy odamenjek hozzájuk, hogy meghódítsanak...

IJCweb oldalon viszonylag nagy átalakítást végeztem. Remélhetőleg jót is. Próbáltam olvashatóvá tenni a felületet, illetve a tájékozódást egyszerűsíteni. Csináltam Hírek menüpontot, ugyanis úgy érzem/éreztem, hogy az ijcweb blog nem igazán tölti be a szerepét. Meg kissé zavaró, hogy egy teljesen más felületet, és stb.-t tölt be a látogató,ha az ijcweb blogon szeretné a híreket megtudakolni...

Nincsenek megjegyzések:

Csilliárdossá válás - "Hogyan legyenek rendben a pénzügyeim?"

 Hogy nézzen ki egy napod: vagyon-pénz-tartalék-megtakarítás egészség kapcsolatok (párkapcsolat, gyerekek, barátok, család)   Pénzügy: ...