2010. április 12., hétfő

Játékfejlesztés

Nocsak-nocsak!

Nem az érettségire készülünk? Hát bizony nem.

Hát bizony én letöltöttem megint a Game Maker 8.0-ás verzióját, és kipróbáltam. Annyira, hogy létre is hoztam valamit. Mit?

A Kalózjáték

Primitív játék. Létrejötte igen hosszadalmas, és bonyolult. Még annak idején rajzoltam egy hajót, mert szeretem a hajókat. Meg mert jól néznek ki. Aztán az lett belőle, hogy létrehoztam több, hajózással/kalózkodással kapcsolatos gagyi képet. Aztán jött Balázs, és vele elterveztük, hogy lesz egy kalózos játék, ahol Jack Sparrow (Laci) hősködik, és megment egy hercegnőt (Szandi). Nyilván semmi köze nincs a valósághoz! :)

Ellenben Balázs nem jf emberke, én meg a Game Makert ki akartam próbálni. Kalózos játék lett. Nagyon primitív, ez nem vicc. A játék során álló csontvázakat kell kinyírnunk, kerettörténet nincs, és nem is lesz! Álmodjatok róla. Szép álmokat!

http://fasten.elasten.eu/downloads/kalozjatek.rar

Nincsenek megjegyzések:

Csilliárdossá válás - "Hogyan legyenek rendben a pénzügyeim?"

 Hogy nézzen ki egy napod: vagyon-pénz-tartalék-megtakarítás egészség kapcsolatok (párkapcsolat, gyerekek, barátok, család)   Pénzügy: ...